molltroll0609 skrev 2017-10-24 14:00:14 följande:
Låter som ni fått till det bra denna månad
Jag hade äl i lördags typ, hade mys förra veckan typ tis, tors morgon och lör+sön kväll. Känns som det hade varit bra med fredagen istället för tidigare i veckan men det är som det är. Testade pos m äl-sticka lörd lunch så nu nojjar jag att det redan hunnit släppa och vandra vidare innan lör kväll.... Vad tror ni?
Ps pre seed, vad är det och vad används det för?
Ja men de känns så. :) Bara hoppas att barnen sover ikväll och imorgon med :) men får man inte positivt oftast 24-48 timmar innan ägget släpper? Sen kan ju spermierna överleva 3-5 dagar och ägget överlever väl 24-48 timmar. Så tror ni täckt bra :)
Pre seed är glidmedel som skall hjälpa spermierna. Köpte de för att eftersom jag får svamp lätt och de stod att man lättare får de vid ex cykling eller slidsamlag tänkte vi att använder vi glidmedel så kanske de blir mindre friktion och då mindre skav och risk för svamp. Men vet inte. En teori. Rädd även att de kanske blir för mycket fult och därför svamp då de trivs i den miljön. Men de är ju bara under sex och sen gåt man ju på toaletten efteråt och duschar så. Inte precis efter men ni fattar. Kan skriva länken så kan du läsa själv :)
www.graviditetskollen.nu/produkter/intimprodukter/fertilitetsglidmedel/pre-seed-fertilitetsglidmedel-applikatorer-40g
Kostar en del men kan de hjälpa och funka för oss att inte svamp,koppla av och njuta och kanske öka våra chanser sp helt klart värt de :)