• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • MammaMia1012
    smulis85 skrev 2017-10-26 09:33:01 följande:

Äl+6 idag och bröstvårtorna svider som tusan! Lite molande och uppsvullen mage och lite illamående ibland. Vågar inte hoppas är ju samma symtom vid pms men man blir ju så otålig vill ju bara testa!!!

Vet precis hur du känner! Håller tummarna att det kommer ett pluss om några dagar, när tänkte du testa?
  • smulis85
    MammaMia1012 skrev 2017-10-26 09:35:58 följande:
    Vet precis hur du känner! Håller tummarna att det kommer ett pluss om några dagar, när tänkte du testa?
    Tidigast äl+11 tänkte jag mig så känns som en evighet :p
  • Jooosen

Mensen kom imorse på bim+7 suck. Nästa äl 11/11 och bim 24/11.

Men kommer va bortrest nästa äl nu när mensen blev så sen. Orättvist :(

Försöker med första barnet sen april 2017
  • MammaMia1012
    smulis85 skrev 2017-10-26 09:40:59 följande:

Tidigast äl+11 tänkte jag mig så känns som en evighet :p

Jag vet :) håller tummarna att du får ett litet pluss då och som bara blir starkare! <3 själv har jag beställt hem gravtest 10st idag och jag tog ut spiralen idag.. Hahaha så vi har inte ens börjat försöka än men längtar efter att komma igång! Min mems borde komma idag eller imorgon, efter den så är vi igång :)
  • Nyckelpiga2017

Inget positivt gravtest idag heller. Kan lägga till ömma bröstvårtor till mitt illamående och "mensvärk". Beställde test igår som jag hoppas kommer innan helgen.

Ha en bra dag tjejer!

• Charlizee
    molltroll0609 skrev 2017-10-26 09:49:51 följande:

ÄL +5 och noll symtom. Tappar hoppet...

Jag är på samma ungefär ÄL +4-6 (osäker). Noll symptom, suck!! Eller har börjat känna av lite pms i form av irritation...bådar inte gott. Tog ett test imorse, jätte onödigt och jätte tidigt. Vill så gärna se något att jag tycker mig se nåt...men är ju i princip omöjligt och bara önsketänkande
  • 1213

Hoppar in i denna tråden då mensen kom idag 4 dagar sent. Men kändes så skönt att äntligen veta och att nu kunna börja försöka igen :)

• smulis85
    MammaMia1012 skrev 2017-10-26 09:49:32 följande:
    Jag vet :) håller tummarna att du får ett litet pluss då och som bara blir starkare! <3 själv har jag beställt hem gravtest 10st idag och jag tog ut spiralen idag.. Hahaha så vi har inte ens börjat försöka än men längtar efter att komma igång! Min mems borde komma idag eller imorgon, efter den så är vi igång :)
    Tack :) ååå mins den där tiden när allt var nytt och spännande så himla roligt! Håller tummarna att de går fort för dig!
  • smulis85
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-26 09:49:58 följande:

Inget positivt gravtest idag heller. Kan lägga till ömma bröstvårtor till mitt illamående och "mensvärk". Beställde test igår som jag hoppas kommer innan helgen.

Ha en bra dag tjejer!

Än så länge är de ju tidigt om du har har bim 1/11 :) fick jätte svagt plus som sedan försvann på äl+11 så kunde lika bra ha missat det när jag blev gravid dagen efter blev de ganska tydligt så de kan skifta fort från dag till dag :) tyvärr blev det ju mf men de är ju en annan historia. Håller tummarna för dig!!
Svar på tråden BIM november 2017