Horisonten skrev 2017-10-25 13:16:44 följande:
Frågan hur tidigt ?vågar? ni testa? Jag är ganska säker på att jag fått svagt på bim-2 med mina tidigare barn,möjligtvis bim-3 men vet nästan till 99% att jag fått då. Vill gärna hålla mig från och testa för tidigt. Förra månaden blev de alldeles för tidigt och massa test i sjön och de vart inget. Jag vill försöka hålla mig till bim-1 men vet inte om jag kan. Men vill inte bli besviken heller. Funderar också på om man skall köpa ev fler test än de jag har och isåfall vilka. Tips?
Har just nu 2 clear blue plus hemma, tror 2 RFSU och ett clear blue digitalt med veckor. Men de vill jag spara tills jag fått positivt.
Jag personligen gillar clear blue de har alltid funkat och varit bra för mig men hört många som fått spök. RFSU är jag väl sådär imponerad utav,enligt mg så är de så sega. Aldrig fått tydligt plus på dem. Bara svagt fast jag varit gravid och fått ?gravid? på digitalt.
Men hur hade ni gjort? Vilka test hade ni köpt ifall jag skall ha fler och hur tidigt börja testa? Hade troligtvis äl i måndags eller igår. Så på dag 12 eller 13. Och har 27-28 dagar mellan mina cyklar.
Jag som har samma tidsram att gå efter, kommer nog vänta till beräknad bim, och sen känna efter i kroppen innan jag skulle skaffa tester.
Eller är det en 'dum' idé...?