Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Gått från omogen och stängd i natt till mogen och öppen 2-3 cm nu! Väntar på att läkaren ska komma och säga hur vi ska göra nu
Gått från omogen och stängd i natt till mogen och öppen 2-3 cm nu! Väntar på att läkaren ska komma och säga hur vi ska göra nu
Undrar hur det har gått...
Valde att åka hem ett par timmar och var inne vid 18 igen, hade öppnat mig en cm till. Har konstant ont men inga riktiga värkar så blev inlagd på bb för att se vad som händer under natten... läkaren trodde jag är i latensfasen och att jag snart har bebis men jag är skeptisk, kommer säkert få gå såhär tiden ut nu...
.
Det har stannat av vid 3-4 cm så åkte hem imorse. Går med pinvärkar som är för svaga och korta men som inte har några pauser så konstant ont och helt slut.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, bryter ihop typ en gång i timmen, orkar verkligen inte gå såhär mer...
Det har stannat av vid 3-4 cm så åkte hem imorse. Går med pinvärkar som är för svaga och korta men som inte har några pauser så konstant ont och helt slut.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, bryter ihop typ en gång i timmen, orkar verkligen inte gå såhär mer...
Men erbjöd de inte igångsättning? Det behövs nog inte mycket hjälp för att sätta igång det på riktigt menar jag, och det känns onödigt att du ska behöva gå och plågas :/
Nää, eftersom den är prematur nu så hjälper dom inte till.. aldrig haft det såhär med de andra barnen, självklart ska trean krångla
Ajust, glömde att bebis inte är fullgången.. Ändå tufft för dig att gå med detta, någon typ av lindring hade ju varit bra.