Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
BFLISTA
3 Hermioney, tiiitti
6 13mila
7 Iowhannah, Anastacia80
9 tellismom
10 twoblirthree
13 mamadana
18 Horisonten , Meeda1
19 malikan, Fins mamma
23 ostbågen
31 Perpen
Har haft en ?helt ok? graviditet i det stora hela hitills
Har börjat den senaste veckan känna av tryck nedåt samt ont i ryggen men helt ok att det kommer i v 36-37
Tycker synd om er andra som haft såhär en längre tid
Märker av hickan minst 3 ggr per dag är det vanligt
Nån mer som har det så
Jag har ramlat ur tråden, tror jag råkade klicka på avprenumerera. Jag har bf 29/6, lägg gärna till mig på listan. Här händer inte så mkt nytt, har gått ut i obligatorisk mammaledighet vi har här i Norge. Jätteskönt att vara hemma, fick mindre höftont när jag rör mig mindre. Mindre sammandragningar med. Verkar vara skillnad på att sitta på jobbet och sitta i soffan. Nu har jag under en vecka kvar, har börjat få någon förvärk då och då och lite molande mensvärk. Just nu sitter mamma i bilen på väg hit, hon ska bo hos oss i en månad. Så nu kommer jag att slappna av tror jag, och då blir det väl bäbis. :)
BF-Lista:
29/6 Utvandraren2
3 Hermioney, tiiitti
6 13mila
7 Iowhannah, Anastacia80
9 tellismom
10 twoblirthree
13 mamadana
18 Horisonten, Meeda1
19 malikan, Fins mamma
23 ostbågen
31 Perpen
Fyll på :)
Har haft en ?helt ok? graviditet i det stora hela hitills
Har börjat den senaste veckan känna av tryck nedåt samt ont i ryggen men helt ok att det kommer i v 36-37
Tycker synd om er andra som haft såhär en längre tid
Märker av hickan minst 3 ggr per dag är det vanligt
Nån mer som har det så
BF-Lista:
29/6 Utvandraren2
3 Hermioney, tiiitti
6 13mila
7 Iowhannah, Anastacia80
9 tellismom
10 twoblirthree
13 mamadana
16 kattnos
18 Horisonten, Meeda1
19 malikan, Fins mamma
23 ostbågen
31 Perpen
Nu har jag gått i vad läkarna säger är latensfasen i 5 dar... efter 1-7 dar sa dom att ser brukar komma igång, men blir bara mer och mer rädd för förlossningen, kan inte läsa av kroppen alls och känner inte igen värkarna från de andra förlossningarna. Litar inte alls på min kropp längre. Är livrädd att få en störtblödning igen och framförallt bland folk, vill bara stänga in mig i sängen tills detta är över
Nu har jag gått i vad läkarna säger är latensfasen i 5 dar... efter 1-7 dar sa dom att ser brukar komma igång, men blir bara mer och mer rädd för förlossningen, kan inte läsa av kroppen alls och känner inte igen värkarna från de andra förlossningarna. Litar inte alls på min kropp längre. Är livrädd att få en störtblödning igen och framförallt bland folk, vill bara stänga in mig i sängen tills detta är över
Vad är latensfas?