Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Vakna vid 6 imorse och trodde jag behövde kissa.. Men insåg sen när det redan var blött att det inte var kiss!! Vattnet har gått!! Har bf idag dessutom!! Värkar är igång men oregelbundna.. Ska in på kontroll vid 10.00. Hoppas på att få stanna kvar då det gör så pass ont vid värkarna just nu. NERVÖS!!!
Usch. Jag känner mig så ledsen och besviken just nu. Klockan 19 börjar första förartisten till Eminem och jag är inte där, eller ens på väg. Vi har ingen barnvakt och jag vågar inte åka själv så här nära bf. Jag hoppas och hoppas att förlossningen ska sätta igång i kväll bara för att slippa känna att jag är hemma i onödan.
Tur att jag såg Eminem i London 2014, annars hade jag trotsat allt och åkt ändå.
Usch. Jag känner mig så ledsen och besviken just nu. Klockan 19 börjar första förartisten till Eminem och jag är inte där, eller ens på väg. Vi har ingen barnvakt och jag vågar inte åka själv så här nära bf. Jag hoppas och hoppas att förlossningen ska sätta igång i kväll bara för att slippa känna att jag är hemma i onödan.
Tur att jag såg Eminem i London 2014, annars hade jag trotsat allt och åkt ändå.
I väntan på bebis kan jag berätta att jag i natt drömde att vi väntade tvillingar. Könet på barnet jag bar på visste vi inte men maken väntade iaf en liten pojk :) tokigt man kan drömma! :)
Va tråkigt. Är det långt till spelningen ifrån där du bor el? O är det första barnet så brukar det ju inte gå så fort när det väl sätter igång. Men förstår att du inte vill chansa...Hur är dina sammandragningar nu då? Jag har det väldigt lugnt ikväll...:/Just det är ditt andra barn du väntar va?
I väntan på bebis kan jag berätta att jag i natt drömde att vi väntade tvillingar. Könet på barnet jag bar på visste vi inte men maken väntade iaf en liten pojk :) tokigt man kan drömma! :)
Har så mycket förvärkar att jag var helst säker i lördags natt att nu börjar det!! Men icke... lämnade tom med bort de två minsta pojkarna ifall vi skulle åka iväg. Sen lugnade det sig såklart, fy tusan för dessa falsklarm!!
Har ju långt kvar till BF så jag får väl drömma vidare att det skulle starta redan nu...
STORT grattis till er som redan fått barn!! Ger ju en hopp om att det faktiskt kommer att titta ut en liten bäbis :)
Grattis till alla nya bebisar! Själv ligger jag hemma med feber och ryggont som bara den. Känner mig också deppig över min mans engagemang i detta - min fyraåring visar mer intresse och omtanke för magen än barnets far. Typ planerar att åka på svensexa med övernattning fyra dagar innan BF och blir upprörd om jag ens antyder att det kanske är en dålig idé - nu när jag är sjuk så är hans enda intresse att hans morgondag eventuellt är förstörd för han bjudit över sina vänner för att se fotboll. Jag tycker också att det är jättekul med VM men min närvaro verkar vara sekundär. Den enda som krupit upp i sängen för att krama mig och fråga hur bebisen mår är som sagt fyraåringen .. känner mig så less
Födda:
28/6 malikan
29/6 Horisonten
1/7 Utvandraren2
1/7 tiiitti
Beräknad Förlossning:
24/6 - Moorii
1 - Sofiaaa94
3 - Hermioney
6 - 13mila
7 - Iowhannah, Anastacia80
9 - tellismom