Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hahah autocorrect alltså.. Menar förstås hinnorna.
Min slempropp släppte när jag va på toa kl 4 inatt, men sen inget mer. Sovit jättegott tills nu.
Med sonen kom värkarna igång direkt efter den släppt, men verkar inte va så denna gången :/
Min slempropp släppte när jag va på toa kl 4 inatt, men sen inget mer. Sovit jättegott tills nu.
Med sonen kom värkarna igång direkt efter den släppt, men verkar inte va så denna gången :/
Åh vad spännande! När har du Bf?
På tisdag. BF-3 idag.
Hoppas värkarna kommer igång under dagen, men har förstått att den kan släppa flera dagar innan, så kanske inte händer mer just nu...
På tisdag. BF-3 idag.
Hoppas värkarna kommer igång under dagen, men har förstått att den kan släppa flera dagar innan, så kanske inte händer mer just nu...
Spännande!
Med sonen släppte slemproppen på bf och två dagar senare föddes han. Förhoppningsvis sätter det igång snart för dig!
Med min son så släppte slemproppen 8-9 timmar innan han föddes så håller tummarna att detta är startskottet för dig!
Längtar efter min slempropp ;) typ.
Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar
Nu gick vattnet :0 men fortfarande inga värkar men en hel del sammandragningar
Vi har barnvakt i dag och tog en liten spontan datekväll. Först middag på restaurang och sen en lätt färdknäpp när vi kom hem. Hoppas den gjorde nåt, nu har jag galna sammandragningar och viss molvärk.
Min mamma kommer hem i kväll så bebisen är mer än välkommen ut nu!