Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Igår morse föddes vår prinsessa med planerat kejsarsnitt. Hon vägde 3970g och var 51cm lång och ska heta MY.
Kämpa på alla som väntar på sina bebisar, snart är dom här.
Igår morse föddes vår prinsessa med planerat kejsarsnitt. Hon vägde 3970g och var 51cm lång och ska heta MY.
Födda:
28/6 malikan
29/6 Horisonten
1/7 Utvandraren2
1/7 tiiitti
2/7 Anastacia80
Beräknad Förlossning:
24/6 - Moorii
1 - Sofiaaa94
3 - Hermioney
6 - 13mila, Mamma till S
7 - Iowhannah
9 - tellismom
10 - twoblirthree
11 - ritualz
13 - mamadana
14 - Åttionio89
16 - kattnos
18 - Meeda1
19 - Fins mamma
23 - ostbågen
27 - Sopp, Sissij79, Längtar17
31 - Perpen
Stort grattis till bebisen!
Jag håller på att tappa förståndet här hemma. Min man tog med barnen för en övernattning hos sina föräldrar så jag skulle få vila och jag får typ ett nervöst sammanbrott för att jag inte vill vara ensam. Gömmer mig på jobbet så ingen ska hitta mig och prata med mig - jag tror jag håller på att bli galen! Och mitt i allt superkänslomässig över att jag ska få en till knodd att älska och sakna lika mycket när han åker bort och sen panik över att dom snart är gamla och överger mig alltså HUR ska jag klara 3 veckor till utan att bli tvångsintagen på en institution?
Stort grattis till bebisen!
Jag håller på att tappa förståndet här hemma. Min man tog med barnen för en övernattning hos sina föräldrar så jag skulle få vila och jag får typ ett nervöst sammanbrott för att jag inte vill vara ensam. Gömmer mig på jobbet så ingen ska hitta mig och prata med mig - jag tror jag håller på att bli galen! Och mitt i allt superkänslomässig över att jag ska få en till knodd att älska och sakna lika mycket när han åker bort och sen panik över att dom snart är gamla och överger mig alltså HUR ska jag klara 3 veckor till utan att bli tvångsintagen på en institution?
På bf + 11, 01:55, så tittade vår lilla tös ut. Kom in vid 22 och var då öppen 4 cm, så det gick rätt fort! Hann få epidural, tack och lov. Sprack ingenting och vi mår alla finfint. Att få upp henne på bröstet var en oslagbar känsla <3 Underbar förlossning jämfört med första!
Här är en till som hade tappat förståndet. Och hoppet. V 37+6 & jag har gett upp. Får inte en julibebis. Blir augusti och säkert i mitten av augusti ( v 43 är 9 augusti och så tar säkert förlosdnibgen 3 dygn)
Känner att livet är rätt meningslöst så har stirrat in i väggen i 2 dagar. Kom hem från koll i måndags(efter en blödning), inget var på gång. Skitkul att höra efter en månad med förvärkar....
Önskar jag kunde göra något eller gömma mig någonstans men liten lägenhet och energin är där låg att göra det på annat sätt.
På bf + 11, 01:55, så tittade vår lilla tös ut. Kom in vid 22 och var då öppen 4 cm, så det gick rätt fort! Hann få epidural, tack och lov. Sprack ingenting och vi mår alla finfint. Att få upp henne på bröstet var en oslagbar känsla <3 Underbar förlossning jämfört med första!