Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Nu när jag tänker efter, varför ska man ha isofix till bilbarnstolar? De tar man väl aldrig ut ur bilen? Det är väl bara babyskyddet man kånkar på? -Eller?
Jag hoppar in här också. BF den 11 juli och har 7 dagar kvar imorgon. Det går verkligen som mest långsammast nu...
Går och känner efter och väntar på minsta lilla smärta men icke...inte något
Nu när jag tänker efter, varför ska man ha isofix till bilbarnstolar? De tar man väl aldrig ut ur bilen? Det är väl bara babyskyddet man kånkar på? -Eller?
Jag hoppar in här också. BF den 11 juli och har 7 dagar kvar imorgon. Det går verkligen som mest långsammast nu...
Går och känner efter och väntar på minsta lilla smärta men icke...inte något
Har bf på fredag o känner mig så otålig nu.
Första barnen kom som imorn o andra på bf.. men nej, nada, ingenting!! Tvivlar på att jag är gravid haha.
Men åh! Det är ju verkligen snart! Hoppas din lilla kommer ut som en raket närsomhelst, det hoppas jag att min lille pojk gör. Meen jag är ju förstföderska så det skulle inte förvåna mig om jag gick över hundra veckor, usch!
Sen tycker jag det är smidigt med isofix för det går snabbt att ta ur stolarna och snabbt att sätta in dem igen när man t.ex. vill städa bilen, tvätta stolarna eller vill tillfälligt sätta stolarna i en annan bil. :)
Födda:
28/6 malikan
29/6 Horisonten
1/7 Utvandraren2
1/7 tiiitti
Beräknad Förlossning:
24/6 - Moorii
1 - Sofiaaa94
3 - Hermioney
6 - 13mila, Mamma till S
7 - Iowhannah, Anastacia80
9 - tellismom