• Anonym (Jag)

Han tog på mig.. Tror jag..

Har länge haft många drömmar där jag har svårt att skilja på om de är verkliga eller inte, alltså de känns som minnen av riktiga händelser..

Vaknade med en klump i magen, men ju mer jag grubblar på det desto mer är jag övertygad att det verkligen hände.

Jag sov väldigt tungt i natt, men jag är övertygad att min man höll på och tog på mig när jag sov.. Har minnen av att jag drar mig undan hans händer (som är i trosorna och i mig) men att han fortsätter så fort jag somnat om, om och om igen. Känner mig öm, så tror att han försökte komma in i mig också..

Min man var precis som vanligt när jag vaknade, men kan inte skaka av mig känslan att det inte bara var en dröm..

Vet inte alls hur jag ska ta upp det heller..

Behöver verkligen råd.. Han har gjort liknande tidigare för länge sen, men då klarade jag inte av att ta upp det heller.. Tänk om jag bara drömt?

• Svar på tråden Han tog på mig.. Tror jag..
  • Anonym (Ugglan)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 11:13:20 följande:

Vidrig kommentar.

Enkelt sagt när du bestämt att du är offret, att lämna sin partner i skymundan och misstänka saker om honom innan du pratat med honom innan du gett han en chans att visa att det var ett misstag / missförstånd / olycka /

det anser jag - Vidrigt
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ugglan) skrev 2017-12-12 11:40:04 följande:

Enkelt sagt när du bestämt att du är offret, att lämna sin partner i skymundan och misstänka saker om honom innan du pratat med honom innan du gett han en chans att visa att det var ett misstag / missförstånd / olycka /

det anser jag - Vidrigt

Skymundan!? Jag har ju inte haft en chans att prata med honom!? Wow, han stoppar in fingrar i mig när jag sover och det är HAN det är synd om!?
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 11:42:12 följande:
    Skymundan!? Jag har ju inte haft en chans att prata med honom!? Wow, han stoppar in fingrar i mig när jag sover och det är HAN det är synd om!?
    Har inte haft en chans?
    Hur många ggr har du fipplat med telefonen idag men inte ringt honom och frågat?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (telefon) skrev 2017-12-12 11:49:24 följande:

Har inte haft en chans?

Hur många ggr har du fipplat med telefonen idag men inte ringt honom och frågat?

Kan inte störa honom på jobbet. Får bara ringa om det är nödsituation.
  • Anonym (Fråga bara)

Vad är det som gör att du känner dig orolig för att fråga? Är han konstig på något sätt?

Jag hade ba' rakt ut "Eh förresten, försökte du sexa med mig när jag sov? " Om ja:"Alltså, Eh, hur ska jag säga, [jag älskar dig, men] jag vill faktiskt inte det när jag sover.

Om nej," konstigt, för det kändes så. Men ok. Sorry. Det kanske var en dröm. Det hände ju faktiskt förut en gång eller hur, och jag kan ju ha drömt om det. Känner att jag vill ta upp med dig att jag inte vill ha sex när jag sover. Det är inte min grej. Ok?"

• Panduro

Nej självklart är det inte synd om honom. Men håller ändå med om att du nog måste prata med honom. Vi vet inte vad som hänt, det vet bara din man. När ni ses, säg helt enkelt "Det kändes som om du tafsade på mig inatt, gjorde du det?"

• Miss Skywalker

Personligen blir jag ett frågetecken över varför kvinnor lever med män de känner sig sexuellt trakasserade av..

• Anonym (Fråga bara)
    Miss Skywalker skrev 2017-12-12 12:06:39 följande:

Personligen blir jag ett frågetecken över varför kvinnor lever med män de känner sig sexuellt trakasserade av..

Min man och jag kan aldrig hålla tassarna borta från varandra, och det är fritt fram för båda :) ingen har nog någonsin bett om uttrycklig tillåtelse. Dessutom är det raka rör för alla känslor, så om en mot förmodan inte vill, ja då säger den det. Alla är vi olika, men man måste ju i alla fall kunna kommunicera med varandra om hur man vill ha det eller inte vill ha det. Hade jag haft lätt att känna mig sexuellt obekväm eller utnyttjad så hade jag kommunicerat det ganska omgående.
  • Anonym (Ugglan)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 11:42:12 följande:

Vilket du gör när han kommer hem idag efter jobbet på en gång, eller hur? för man får inga chanser, man tar de.

Hade det varit så jobbigt att du inte kan vänta äger du en telefon och kan höra av dig så han ser det och hör av sig till dig när han kan.

Jag vet som sagt inte situationen från hans perspektiv känns elakt att kasta skit på någon som kan ha råkat göra saker i sömnen en gång, (jag har gjort sexuella saker i sömnen endast en gång) eller någon annan olycka eller missförstånd, viktigaste är att du berättar för honom.
  • Anonym (Ugglan)
    Anonym (Fråga bara) skrev 2017-12-12 12:19:52 följande:

Min man och jag kan aldrig hålla tassarna borta från varandra, och det är fritt fram för båda :) ingen har nog någonsin bett om uttrycklig tillåtelse. Dessutom är det raka rör för alla känslor, så om en mot förmodan inte vill, ja då säger den det. Alla är vi olika, men man måste ju i alla fall kunna kommunicera med varandra om hur man vill ha det eller inte vill ha det. Hade jag haft lätt att känna mig sexuellt obekväm eller utnyttjad så hade jag kommunicerat det ganska omgående.

Samma här, tycker om att man har den tilliten och tillåtelsen och ingen anklagas om det skulle bli en miss, vi är med varandra - inte mot varandra.
Svar på tråden Han tog på mig.. Tror jag..