• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • CarinaL26
    viseversa skrev 2017-12-22 16:09:18 följande:

Varför måste jag berätta det? Jag tycker det är skillnad. Har INGEN skyldighet att redovisa exakt varför för en total främling på familjeliv. Så nöjd nu?

Klart du inte har någon skyldighet. Men själv tycker jag det är märkligt att delta i diskussionsforum om man vägrar motivera sina ställningstaganden.

Min man har ingen docka men jag skulle inte se det konstigare om han använde en docka när jag inte var hemma på samma sätt som jag använder dildon när jag är kåt och han inte är hemma.
  • GismoKvack
    viseversa skrev 2017-12-22 16:09:18 följande:
    Varför måste jag berätta det? Jag tycker det är skillnad. Har INGEN skyldighet att redovisa exakt varför för en total främling på familjeliv. Så nöjd nu?
    Nej du kan ju inte berätta skillnaden eftersom du inte är tillräckligt intelligent för att komma på några argument.
  • Haskel
    viseversa skrev 2017-12-22 16:07:47 följande:

Och vad har det med tråden att göra? starta en egen dildotråd och ställ dom frågorna! suck

Ungefär lika mycket, som ditt påstående om att man kunde ta dockan i alla hål, samt att dockan var i naturlig storlek.
  • Pretorian IV
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:39:17 följande:

Dildon är i och för sig något som vi oftast leker med ihop och som vi har köpt ihop. Inget som jag har köpt i smyg och gömt undan.

Kan hålla med om att det är viss skillnad, men ni som skriver här att det är samma som otrohet, att han är ett äckel osv....skärp er och kom ner på jorden lite, det är fortfarande bara ett litet mer avancerat sexhjälpmedel.

Kan det vara så att det saknas något i ert sexliv som han kan göra med dockan? Med tanke på att han sätter på den dina underkläder så verkar det som att han fantiserar om dig när han använder den.

Analsex, sprut i mun/ansikte, verbala utrycket osv.

Tycker du ska lugna ner dig lite och prata sansat med honom om varför han köpt den, istället för att gå i taket.
  • Anonym (Lol)

Ser ni, på riktigt, inte skillnad på en dildo/fleshlight och en docka i mänsklig (förmodar jag) storlek?

• CarinaL26
    Anonym (Lol) skrev 2017-12-22 16:42:33 följande:

Ser ni, på riktigt, inte skillnad på en dildo/fleshlight och en docka i mänsklig (förmodar jag) storlek?

Jo storleksmässigt ser jag skillnaden. Är problemet att dockan är större än dildon?
  • Anonym (anonym)

Väldigt märkligt att behöva onanera på arbetstid och dessutom investera i något så dyrt att använda på fikarasten för de pengarna hade ni kunnat åkt iväg till trevligt ställe och haft sex oavbrutet i dagar

• KlunsSmurfen
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:39:17 följande:
    Dildon är i och för sig något som vi oftast leker med ihop och som vi har köpt ihop. Inget som jag har köpt i smyg och gömt undan.
    Ni får väl leka med dockan tillsammans Skrattande
    Inte min grej men så länge det inte är en förpubertal sexdocka så är det inget jag skulle döma någon för.
    viseversa skrev 2017-12-22 15:37:20 följande:

Jag hade krävt att dockan flyttade tror jag. UT med den. 

Hur många killar med för liten kuk komplex är det som fått bita ihop när tjejen skaffar en dildo som är större, för att det är helt naturligt med sexakter?
    viseversa skrev 2017-12-22 15:40:14 följande:
    Exakt. Denna docka har han köpt och gämt för att kunna ligga med utan din vetskap. 
    Hur många tjejer har inte haft en dildo i smyg?
    viseversa skrev 2017-12-22 15:53:02 följande:
    Så du tycker inte det är någon skillnad att köpa en dildo för att ha tillsammans och att köpa en siliconbrud i naturlig storlek för tja 15 000kr och gömma undan den på sitt kontor??
    TS får en dyr dildo i julklapp så blir det rättvist.
    viseversa skrev 2017-12-22 16:06:51 följande:
    Nej men då kan ju ts köpa en mansdocka i naturlig storlek också. Denm kan ligga på golvet i deras sovrum. undrar om hennes man skulle vara okej med det? Skulle vara intressant att veta.
    Ja hon kan ju det.
    "undrar om hennes man skulle vara okej med det?"
    Han har inget val, lite dumt att protestera när han har en egen.
    Anonym (Lol) skrev 2017-12-22 16:42:33 följande:

Det finns ju en viss skillnad men fleshlight är mycket äckligare.

Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!