• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Anonym (Katarina)
    Kirenaj68 skrev 2017-12-28 03:47:31 följande:

Tittar in här då och då

Ja det har jag sett och jag vet vem du är
  • dream on
    Anonym (Rationell) skrev 2017-12-27 02:50:10 följande:

Det är ju inte sant. Kvinnor kan till och med köpa sina sexrobotar på apoteket. Sexleksaker för män är mycket mer stigmatiserat. 

Skulle mycket gärna vilja veta vad du har varit på för apotek. På apoteken härikring säljer de på sin höjd penisring och dildo. Saker som nog är tänkta att gynna ett gemensamt sexliv främst.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (HEN)
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:39:17 följande:
    Dildon är i och för sig något som vi oftast leker med ihop och som vi har köpt ihop. Inget som jag har köpt i smyg och gömt undan.
    "Oftast" ???

Alltså, det är ok att DU använder leksaker på egen hand men inte din man?

Jag skulle tagga ned med att använda skam och skuldkänslor för att kontrollera min partner om jag vore dej. 
  • Sirrven

Sälj den på blocket, bra skick, endast påsatt ett fåtal ggr pga svartsjuk tant.

• Anonym (Mio)
    Anonym (Rationell) skrev 2017-12-27 02:50:10 följande:
    Det är ju inte sant. Kvinnor kan till och med köpa sina sexrobotar på apoteket. Sexleksaker för män är mycket mer stigmatiserat. 
    Vibratorer och stavar är väl knappast jämförbara med verklighetstrogna sexdockor? Själva syftet med sexdockan är ju att den ska se ut som en riktig kvinna så att användaren kan låtsas att han har sex med en riktig kvinna. Syftet med vibratorer/stavar är att vara sköna rent tekniskt och många kvinnor kan inte ens komma utan dem. 
  • Mariell    8
    Haskel skrev 2017-12-22 15:59:38 följande:

Hur många hål kan man tagen dildo i?

Hur stor är en dildo i förhållande till en kuk?

Finns dildosar som är i naturlig storlek som en kuk och de som både är mindre och större. Kvinnan har två hål man kan stopp in på dildos och kuk, så det blir två hål man kan stoppa om dildo i.
  • Anonym (jaha)

Vad är skillnaden mellan att dra en handtralla och en knulladocka?

• Canadasvensk
    wysiwyg skrev 2017-12-23 13:46:00 följande:
    Katastrof! Karl'n är ju ett pervo!! Skilsmässa!!!

Allvarligt talat, det här var något av det löjligaste jag läst här på länge. Det är väl ingen skillnad på en "*****docka" (att skriva könsord finner jag både osmakligt och ger mig intryck av att skribenten nog har en begränsad vokabulär), båda är sexleksaker, ingen är en verklig människa. 

TS! Många människor; kanske de flesta (dock inte jag, jag gillar inte "gör-det-själ-metoden") , har som andra skrivit ett "eget" sexliv. Det behöver inte betyda att de inte tänder på partnern eller att de upplever att samlivet är dåligt. Och det är bara tramsigt att kalla det otrohet, då är det väl otrohet att titta på en vacker kvinna en snygg man på TV eller ha en dröm om någon. Att någon "smyger" med vissa saker tycker jag är förståeligt, dels har jag en känsla av att mannen visste hur reaktionen skulle bli; TS ger intryck av att vara en kvinna som lätt överreagerar ("jag är i chock", "den sjuke j*****n", massor av utropstecken). Hade du varit en "sjuk j****" om du haft en dildo? Självklart inte. Jag hade förstått reaktionen om det hade varit en docka som föreställde ett barn, men barn brukar sällan ha BH så det verkar det inte ha varit.

Det här resonemanget om att det är skillnad på docka och dildo tror jag är från kvasifeminister som tycker att allt går an för en kvinna, en man får inte göra någonting. Allt ska vara strikt jämställt; men mannen ska betala notan, hålla upp dörrar e.t.c. Sådana som ni gör att många, däribland jag, inte kallar oss feminister då ordet fått dåligt rykte.

TS! Det är en docka. Den är inget hot mot dig. Så länge din man inte slutar ha samlag med dig och bara vill ha det med dockan är det väl inga problem. Skulle dockan mot all förmodan mopsa upp dig har du ju ett par alternativ.Presentera den; som föreslaget, för svärföräldrarna. Om du inte gillar svärmor kan ju dockan bli din "stand in" och de kan ha mysiga tjejträffar. Eller så kanske svärfar blir intresserad... Du kan också klä ut den till tomten! En äkta [kvasi]feminist bör anse att även kvinnor kan vara tomtar. Och många av dem är det ju också...

God Jul!Naturligtvis har ingen någon skyldighet att "redovisa" sig för en främling, men att bara säga "jag bara tycker det" ger ett ganska juvenilt intryck. Lite som en liten unge som står med armarna i kors och envist svarar "därför!". Den sista meningen är också otroligt barnslig, du är inte så gammal antar jag.

Men kanske har du helt enkelt inte förmågan att förklara dig; och det vore ju tråkigt för dig.

God Jul!
    Bästa svaret jag läst i denna tråden!!!  Cool
  • Anonym (jaha)

Herregud häromdan upptäkte jag att min fru har en diiiiiildooooo, jag döööööör, vilket äckel, jag känner mig förråd, sviken och chockad...metoo, metoo !!!

• Anonym (Lex)

Vilken dålig kvinnosyn han har din man!
    Nej det är inte samma sak som att ha en dildo.
    Prata med honom om hans kvinnosyn och få honom att se att det är fel att ha en sådan sexdocka. Har han sex med den på arbetstid eller "jobbar han över" när han har sex med den? Finns det andra anställda som också får använda den som en jobbförmån? 

Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!