• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Anonym (Katarina)

Han är nog sugen på en annan kvinna. Ser på porrfilm på jobbet. Cammar och chattar sex samtidigt som han använder dockan. Det är vad jag tror

• Anonym (Farbror vattenmelon)
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:31:47 följande:

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

Hade det känts bättre om du hittat en urgröpt melon med dina glasögon på? 
  • Anonym (Creepy)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-12-22 22:16:41 följande:

Kan ju vara att dina associationer inte stämmer överens med verkligheten utan är baserad på gammaldags fördomar.

Sure, men har inte läst, sett eller hört om något som gett mig nya associationer. Och tveksam på att det skulle förändras. Det jag finner obehagligt och varför jag har de associationerna är för att man har sex med något som ska vara så verklighetstroget som möjligt (han klädde till och med på dockan TS bh) men är helt passiv och livlös. Sen handlar det ju i detta specifika fall om ens partner, det är inte vemsomhelst. Vad vemsomhelst gör bekommer mig inte nämnvärt, tycker fortfarande det är lite creepy, men det angår ju inte mig. Skulle det vara min sambo däremot så gäller det jag skrev.
  • Emmacecilia

Jag tycker att TS nästa gång svärföräldrarna kommer på middag, tar och hämtar sexdockan, klär upp henne och ger henne en plats vid middagsbordet så att de får träffa henne. Eller nästa gång de har parmiddag. 

• Anonym (B)

Hans fel var att han tänkte dölja det för dig, men att han har den på jobbet ser jag bara som en rolig fantasi att han har sex med dig, hon har ju din bh. ;)

Hade inte blivit arg över dockan men att min partner dolde det för mig hade varit det jag blivit arg över.

Du har dildos han har den där.

Du kanske får ha en manlig docka har du frågat? ;)

• Anonym (B)

Okej vid närmare eftertanke, det är ingen uppblåsbar leksak utan som en barbiedocka som är väldigt realistisk med silikonbröst / fett på rumpan / alla hålen / kan sitta stå ligga / sära på benen / ställa in armar etc

Hade nog känt att det känns fel att han tänder på en kvinna som inte kan röra sig som han gör vad han vill med som är olik mig. Större bröst / större rumpa smalare kropp etc.

• Anonym (mor)
    Anonym (nd) skrev 2017-12-22 19:50:30 följande:

Om han använder en "knulldocka" på sin arbetsplats står det inte rått till i huvudet.

Gudskelov har han eget företag. Skulle han jobba på ICA blev det ju riktigt knepigt.
  • smulpaj01
    Anonym (Creepy) skrev 2017-12-22 21:36:01 följande:
    Håller med helt. Förstår inte riktigt hur man drar dildo och sexdocka vid samma linje, borde ju rimligen vara dildo och lösfitta. Som andra påpekat hade det ju vart en bättre jämförelse med att även TS hade en manlig sexdocka.

Min sambo får gärna skaffa sig en lösfitta om han vill det, eller en dildo för all del. Men "real dolls" finner jag jäkligt creepy. Associerar det med mer eller mindre känslostörda eller kärlekstörstande individer. Dessutom att spendera sådana pengar på det. Grejen med att han en helt livlös person sådär är jäklig obehagligt för mig och säger något (negativt) om personen som använder det.
    Håller med. Det känns som en man som är benägen att köpa sex av prostituerade eller ha sex med lik, båda är lika vidrigt.
    Nej, detta vore en dealbreaker för mig.
  • dream on

Det obehagliga ligger väl just i, som andra varit inne på, att det är som en annan kropp fast utan liv? En dildo är inte precis jämförbart i mina ögon. Det är möjligen ett sätt för kvinnor att komma åt punkter som är svåra att stimulera annars. Jag vet inte riktigt vad som stimuleras mentalt av en kall plastkropp som bara tar emot. Ger inte någon bild av sunt sex riktigt i min värld. Har man sen sett hur vissa av de där kärleksdockorna ser ut (barnansikten med porrkropp) så får jag ännu sämre associationer. Spontant tänker jag att han nog jobbar för lite som har tid att leka med dockor på jobbet. Ni behöver nog prata om det. Nu är det ju ändå uppe på soffan så att säga.

I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Pretorian IV
    dream on skrev 2017-12-23 06:37:26 följande:

Det obehagliga ligger väl just i, som andra varit inne på, att det är som en annan kropp fast utan liv? En dildo är inte precis jämförbart i mina ögon. Det är möjligen ett sätt för kvinnor att komma åt punkter som är svåra att stimulera annars. Jag vet inte riktigt vad som stimuleras mentalt av en kall plastkropp som bara tar emot. Ger inte någon bild av sunt sex riktigt i min värld. Har man sen sett hur vissa av de där kärleksdockorna ser ut (barnansikten med porrkropp) så får jag ännu sämre associationer. Spontant tänker jag att han nog jobbar för lite som har tid att leka med dockor på jobbet. Ni behöver nog prata om det. Nu är det ju ändå uppe på soffan så att säga.

Den stora skillnaden med att använda en sexdocka jämfört med tex en fleshlight, är att fleshlighten runkar man ju fortfarande med, det blir bara en annan känsla (bättre antar jag) än med handen.

Med en sexdocka kan man jobba på med hela kroppen, som vid ett samlag, och jag gissar att det är det som är syftet.

Sybians (ser ut som en sadel med en dildo monterad) ska ja tydligen vara väldigt skönt för kvinnor, då de kan jobba med hela kroppen, istället för att bara med handen föra en dildo ut och in.

Så rent "tekniskt" ser jag varför man skulle vilja "onanera" med en sexdocka.

Men som du säger, de ser rätt skumma ut, och nån jag såg när jag google på ämnet igår så satt hålen konstigt placerade ut, såg väldigt märkligt ut. Satt liksom lite för långt fram.

Men det finns väl olika kvalitet där precis som med allting annat.
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!