• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Anonym (Katarina)

Vad dum du är . Skäms på dig. Det är vad jag tror. Säger inte att det är så.

• Anonym (Katarina)
    dream on skrev 2017-12-23 12:02:30 följande:

Lider du av tangentbordsdemens eftersom du upprepar samma påstående om igen? Eller vill du bara vara säker på att ditt paket med extra julångest till TS kommer fram i tid? Han kanske bara blir kåt på att en knulldocka är tabu. Han kanske gillar silikon. Finns väl lika många möjliga förklaringar till beteendet som det finns folk som kan tänka sig att använda docka som sexhjälpmedel. Låter inte det du beskriver jävligt invecklat för övrigt?

Har du själv en knulldocka kanske
  • Aikido

Hade ju varit perfekt att ha på jobbet som lite förströelse.

Men jag hade nog gått steget längre och satt henne som receptionist/växeltelefonist också. Skulle omöjligt kunna bli sämre eller värre än den sista jag hade.

• wysiwyg
    Katastrof! Karl'n är ju ett pervo!! Skilsmässa!!!

Allvarligt talat, det här var något av det löjligaste jag läst här på länge. Det är väl ingen skillnad på en "*****docka" (att skriva könsord finner jag både osmakligt och ger mig intryck av att skribenten nog har en begränsad vokabulär), båda är sexleksaker, ingen är en verklig människa. 

TS! Många människor; kanske de flesta (dock inte jag, jag gillar inte "gör-det-själ-metoden") , har som andra skrivit ett "eget" sexliv. Det behöver inte betyda att de inte tänder på partnern eller att de upplever att samlivet är dåligt. Och det är bara tramsigt att kalla det otrohet, då är det väl otrohet att titta på en vacker kvinna en snygg man på TV eller ha en dröm om någon. Att någon "smyger" med vissa saker tycker jag är förståeligt, dels har jag en känsla av att mannen visste hur reaktionen skulle bli; TS ger intryck av att vara en kvinna som lätt överreagerar ("jag är i chock", "den sjuke j*****n", massor av utropstecken). Hade du varit en "sjuk j****" om du haft en dildo? Självklart inte. Jag hade förstått reaktionen om det hade varit en docka som föreställde ett barn, men barn brukar sällan ha BH så det verkar det inte ha varit.

Det här resonemanget om att det är skillnad på docka och dildo tror jag är från kvasifeminister som tycker att allt går an för en kvinna, en man får inte göra någonting. Allt ska vara strikt jämställt; men mannen ska betala notan, hålla upp dörrar e.t.c. Sådana som ni gör att många, däribland jag, inte kallar oss feminister då ordet fått dåligt rykte.

TS! Det är en docka. Den är inget hot mot dig. Så länge din man inte slutar ha samlag med dig och bara vill ha det med dockan är det väl inga problem. Skulle dockan mot all förmodan mopsa upp dig har du ju ett par alternativ.Presentera den; som föreslaget, för svärföräldrarna. Om du inte gillar svärmor kan ju dockan bli din "stand in" och de kan ha mysiga tjejträffar. Eller så kanske svärfar blir intresserad... Du kan också klä ut den till tomten! En äkta [kvasi]feminist bör anse att även kvinnor kan vara tomtar. Och många av dem är det ju också...

God Jul!
    viseversa skrev 2017-12-22 16:09:18 följande:
    Varför måste jag berätta det? Jag tycker det är skillnad. Har INGEN skyldighet att redovisa exakt varför för en total främling på familjeliv. Så nöjd nu?
    Naturligtvis har ingen någon skyldighet att "redovisa" sig för en främling, men att bara säga "jag bara tycker det" ger ett ganska juvenilt intryck. Lite som en liten unge som står med armarna i kors och envist svarar "därför!". Den sista meningen är också otroligt barnslig, du är inte så gammal antar jag.

Men kanske har du helt enkelt inte förmågan att förklara dig; och det vore ju tråkigt för dig.

God Jul!
    "Jag gillar det inte, och jag beklagar min inblandning." - Schrödinger
  • wysiwyg
    Anonym (mor) skrev 2017-12-23 05:53:49 följande:
    Gudskelov har han eget företag. Skulle han jobba på ICA blev det ju riktigt knepigt.
    Det här fick mig att skratta högt (och väcka Maken som somnat på soffan). Tänk er reklamfilmen... Är det Stig eller Ulf? Sebastian är ju gay, så han är det i alla fall inte.

God Jul!
  • Pretorian IV
    dream on skrev 2017-12-23 11:54:57 följande:

Ja tekniskt är det säkert. Sexigt? Not so much. Kan inte få det här med sybian, eller docka för den delen, att kännas sexigt hur jag än tänker på det men tur att man är olika...

Fan vad lärorikt detta forum och Google är ändå! Tydligen kan man få sin kött(s)lampa i form av sin favoritporraktris också! I en ölburk. Fräscht.

Ja, det är lite roligt faktiskt!
  • Anonym (Dalton)
    Anonym (Katarina) skrev 2017-12-23 10:21:51 följande:

Han cammar på Skype/kik samtidigt som han knullar dockan. Det är jag säker på.

För att den är svår att gömma hemma och han tycker det är lite skämmigt?

En sexdocka behöver man väl inte för att camma, isf räcker ju en lösfitta. Tänk efter lite innan den arga feministen i dig skriver i forum.

Kvinnor har dildos. Män behöver ofta mer än enbart känslan av en lösfitta, därför passar dockor bättre.

Varför är det OK för kvinnor att ha sexleksaker men inte män?
  • Anonym (Katarina)

Helt ok att män har sexleksaker. Jag har en stor dildo i byrå lådan. Det vet min man om . Men när man glömmer leksakerna är det nåt som inte stämmer. Feminist är det minsta jag är

• Anonym (Katarina)

Gömmer sexleksakerna menar jag. Då är det nåt som är hemligt

• wysiwyg
    Fågel Flax skrev 2017-12-22 17:59:01 följande:

Jag försöker att inte tycka att det här är lite roligt, men det är rätt svårt.

För att vara allvarlig, så tycker jag att självsex är någonting privat, som man inte automatiskt måste dela med sig av till partnern. Uppenbarligen blev han jättetänd av idén om att ha en sådan docka. Sedan har han väl inte varit bekväm med att köpa kläder till den, så då har han knyckt en bh av dig som du ändå inte använder. Så tror jag.

Det är inte säkert att han är ett dugg missnöjd med ert gemensamma samliv, men det kan du ju fråga, om han inte också är tillfredsställd och glad med det. Är han inte det är det ju någonting ni kan ta itu med, och då är det ju bra att det kommer upp.

Jag tror helt enkelt att han kan vara mer kinky och självisk med dockan, och det finns väl massor med fantasier som passar bättre för självsex än för sex med levande partner, det har både män och kvinnor inombords, sånt där snuskigt som man kanske dels inte vill utsätta en annan människa för, och ej heller vill att en älskad partner ska betrakta hos en. Det är nog sant för många, även fast moralister vill låtsas annat.

Själv hade jag faktiskt inte brytt mig att han hade den eller att han haft den i hemlighet, alltså att han ville ha den i fred, det är ju kul för honom att han haft roligt och sköna stunder. Det är lite kreativt också.

Är det någonting jag hade reagerat på som äckligt, så hade det väl varit hans reaktion på mig som att jag var hans mamma som kommit på honom med något, där han rodnade och stammade och "måste erkänna något". DEN känslan hade jag inte tyckt om, det där är bara oattraktivt och vidrigt -- och att han liksom dragit in mig i tankarna den tiden han haft dockan, iochmed att han då måste gått runt och trott att det var förbjudet på grund av mig. Uppenbarligen tycker han själv att det han gör är alldeles för snuskigt för att vara lagligt!

Men... det där är ju antingen något han kan gå i terapi för (att få starkare ryggrad kring vad han gör och är, och inte vara som en småpojke med det), och/eller så är det en dynamik i förhållandet som ni kan börja förändra nu. Om det nu ligger något i att han relaterar till dig på det sättet, som att han var småpojke/tjuv och du mamma/polis.

(Om han inte tycker om att relatera på det sättet vill säga, och du också. To each their Own. Det är skillnad på att känna sig ofrivilligt och frivilligt förtryckt i vardagen, naturligtvis.)

Jag måste också säga att den andra tråden här på familjeliv, om "en sexrobot i var MANS hem", wtf är det om?? Släpp kvinnor lösa när det finns riktigt bra sådana där robotar, så blir det nog inköp både för "boyfriend experience" och rent och skärt "snusk". Men är det inte exakt samma för män? En del vill ha en flickvän, andra en villig deltagare till whatever.

För en del är det förstås en fetisch.

Det är nog ingenting att oroa sig för.

Jag kan förstås ha helt fel, och åsikterna verkar vara så olika om det här!

Snälla ts, försök att se humorn, och ha så en så trevlig och fin jul samman som ni bara kan! Var glada att ni har varann, och att det inte är värre än såhär! Er sexualitet har ni ju båda två inom er, vare sig ni uttrycker den eller inte. (Din verkar ju inte heller vara någon sorts "Härifrån till evigheten" bland vaniljvågorna, i och med dildon.) Det här blev ju bara för lustigt, när han skulle uttrycka sin!

Ja, jag tror helt ärligt att ni blivit för seriösa, och behöver skratta lite tillsammans åt det här.

Om inte annat, så känner ni ju varandra ännu bättre nu. Så partnerskapet är on track, och följer tidtabellen. Next stop, intimacy.

"Va f-n, va de dig jag var gift med i alla år"

(Inlägg skrivet i varm välmening, litegrann åt mänskligheten i stort, inte att jag skrattar åt dig eller er. Det är bara en för dråplig situation, alltså -- jag kan inte hjälpa det!)

Mycket bra inlägg!

Det enda jag inte håller med om; eller tror, är det jag fetmarkerade. Jag tror, som jag skrev i ett tidigare inlägg, att TS har en benägenhet att överreagera och ställa till med en scen. Mannen vet det och vill inte ha någon dramatik. Men det är ju bara min teori, jag kan givetvis ha fel.

God Jul!
    Anonym (anonym) skrev 2017-12-22 18:34:52 följande:
    Att jobba över får en helt annan betydelse nu med denna tråd.
    Ja, och firmafest...Oskyldig

God Jul!

Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!