• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Raleigh85

Jag tycker det är helt ok att ha andra fantasier och så utöver sitt sexliv med sin partner, men jag tycker helt klart att det är hur fel som helst om du märker att han väljer dockan framför dig. Har du sett dockan? Jag tycker du ska se att den existerar så det inte bara är en ursäkt!

• Anonym (nd)

Om han använder en "knulldocka" på sin arbetsplats står det inte rått till i huvudet.

• Anonym (Lalla)
    viseversa skrev 2017-12-22 16:05:41 följande:
    Okej då tycker vi olika och jag kommer inte diskutera det mer. JAG tycker det är en jävla skillnad. 
    Jaha, förklara gärna skillnaden.
  • Anonym (Lalla)
    viseversa skrev 2017-12-22 16:06:51 följande:
    Nej men då kan ju ts köpa en mansdocka i naturlig storlek också. Denm kan ligga på golvet i deras sovrum. undrar om hennes man skulle vara okej med det? Skulle vara intressant att veta.
    Hmmm, han gömmer undan sin docka medans hon ska ha sin i sovrummet?
    Logik???
  • Anonym (Long John)

Sorry, men sista meningen med ?äckliga dockan? lät faktiskt ganska kul...

• Anonym (.)
    Anonym (nd) skrev 2017-12-22 19:50:30 följande:

Om han använder en "knulldocka" på sin arbetsplats står det inte rått till i huvudet.

Nu är han i och för sig egenföretagare, så det är ju inte riktigt samma sak som ett normalt jobb. Jag har jobbat som egenföretagare från köksbordet.... källaren, uterummet osv. Dessutom glider arbetstiden ihop med fritiden, ibland när man jobbar typ 55h per vecka så är det ingen direkt markant skillnad mellan arbete och fritid.
  • taquine
    Anonym (.) skrev 2017-12-22 20:26:40 följande:
    Nu är han i och för sig egenföretagare, så det är ju inte riktigt samma sak som ett normalt jobb. Jag har jobbat som egenföretagare från köksbordet.... källaren, uterummet osv. Dessutom glider arbetstiden ihop med fritiden, ibland när man jobbar typ 55h per vecka så är det ingen direkt markant skillnad mellan arbete och fritid.
    Min särbo är egen företagare , hade jag fått veta han stulit mina bh: ar och gnuggat på en gummidocka hade det ju varit tack och ajöss.Det är ju så sjukt pinsamt ... ( en dildo är ingenting jämfört)
    Goodness me
  • Anonym (nd)

-Jag skulle inte vilja vara ihop med en man som använder knulldocka

• Anonym (Creepy)
    EnAnonumius skrev 2017-12-22 19:09:35 följande:

Lösfitta (fleshlight) och löskuk( didlo) motsvar ju en individuell kroppsdel. Gissa vilka.

"Real doll" motsvarar ju en hel människa. Inte en individuell kroppsdel.

Så jag lägger mina två ören på att det inte handlar om någon "storlek" från folk i denna tråden, utan vad det motsvarar i verkligheten, med en real doll.

För saken skull, då detta är familjeliv folk älskar att missförstå med flit. Jag skulle inte ha några problem med att en man/sambo skulle ha en lösfitta oavsett om jag har dildo eller inte.

Men en real doll så skulle ju jag gärna sett att han snackade med mig först. Delvis för att det är dyra och så jag kan förstå varför han vill ha en sådan.

Håller med helt. Förstår inte riktigt hur man drar dildo och sexdocka vid samma linje, borde ju rimligen vara dildo och lösfitta. Som andra påpekat hade det ju vart en bättre jämförelse med att även TS hade en manlig sexdocka.

Min sambo får gärna skaffa sig en lösfitta om han vill det, eller en dildo för all del. Men "real dolls" finner jag jäkligt creepy. Associerar det med mer eller mindre känslostörda eller kärlekstörstande individer. Dessutom att spendera sådana pengar på det. Grejen med att han en helt livlös person sådär är jäklig obehagligt för mig och säger något (negativt) om personen som använder det.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Creepy) skrev 2017-12-22 21:36:01 följande:

Håller med helt. Förstår inte riktigt hur man drar dildo och sexdocka vid samma linje, borde ju rimligen vara dildo och lösfitta. Som andra påpekat hade det ju vart en bättre jämförelse med att även TS hade en manlig sexdocka.

Min sambo får gärna skaffa sig en lösfitta om han vill det, eller en dildo för all del. Men "real dolls" finner jag jäkligt creepy. Associerar det med mer eller mindre känslostörda eller kärlekstörstande individer. Dessutom att spendera sådana pengar på det. Grejen med att han en helt livlös person sådär är jäklig obehagligt för mig och säger något (negativt) om personen som använder det.

Kan ju vara att dina associationer inte stämmer överens med verkligheten utan är baserad på gammaldags fördomar.
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!