• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Fågel Flax

Jag försöker att inte tycka att det här är lite roligt, men det är rätt svårt.

För att vara allvarlig, så tycker jag att självsex är någonting privat, som man inte automatiskt måste dela med sig av till partnern. Uppenbarligen blev han jättetänd av idén om att ha en sådan docka. Sedan har han väl inte varit bekväm med att köpa kläder till den, så då har han knyckt en bh av dig som du ändå inte använder. Så tror jag.

Det är inte säkert att han är ett dugg missnöjd med ert gemensamma samliv, men det kan du ju fråga, om han inte också är tillfredsställd och glad med det. Är han inte det är det ju någonting ni kan ta itu med, och då är det ju bra att det kommer upp.

Jag tror helt enkelt att han kan vara mer kinky och självisk med dockan, och det finns väl massor med fantasier som passar bättre för självsex än för sex med levande partner, det har både män och kvinnor inombords, sånt där snuskigt som man kanske dels inte vill utsätta en annan människa för, och ej heller vill att en älskad partner ska betrakta hos en. Det är nog sant för många, även fast moralister vill låtsas annat.

Själv hade jag faktiskt inte brytt mig att han hade den eller att han haft den i hemlighet, alltså att han ville ha den i fred, det är ju kul för honom att han haft roligt och sköna stunder. Det är lite kreativt också.

Är det någonting jag hade reagerat på som äckligt, så hade det väl varit hans reaktion på mig som att jag var hans mamma som kommit på honom med något, där han rodnade och stammade och "måste erkänna något". DEN känslan hade jag inte tyckt om, det där är bara oattraktivt och vidrigt -- och att han liksom dragit in mig i tankarna den tiden han haft dockan, iochmed att han då måste gått runt och trott att det var förbjudet på grund av mig. Uppenbarligen tycker han själv att det han gör är alldeles för snuskigt för att vara lagligt!

Men... det där är ju antingen något han kan gå i terapi för (att få starkare ryggrad kring vad han gör och är, och inte vara som en småpojke med det), och/eller så är det en dynamik i förhållandet som ni kan börja förändra nu. Om det nu ligger något i att han relaterar till dig på det sättet, som att han var småpojke/tjuv och du mamma/polis.

(Om han inte tycker om att relatera på det sättet vill säga, och du också. To each their Own. Det är skillnad på att känna sig ofrivilligt och frivilligt förtryckt i vardagen, naturligtvis.)

Jag måste också säga att den andra tråden här på familjeliv, om "en sexrobot i var MANS hem", wtf är det om?? Släpp kvinnor lösa när det finns riktigt bra sådana där robotar, så blir det nog inköp både för "boyfriend experience" och rent och skärt "snusk". Men är det inte exakt samma för män? En del vill ha en flickvän, andra en villig deltagare till whatever.

För en del är det förstås en fetisch.

Det är nog ingenting att oroa sig för.

Jag kan förstås ha helt fel, och åsikterna verkar vara så olika om det här!

Snälla ts, försök att se humorn, och ha så en så trevlig och fin jul samman som ni bara kan! Var glada att ni har varann, och att det inte är värre än såhär! Er sexualitet har ni ju båda två inom er, vare sig ni uttrycker den eller inte. (Din verkar ju inte heller vara någon sorts "Härifrån till evigheten" bland vaniljvågorna, i och med dildon.) Det här blev ju bara för lustigt, när han skulle uttrycka sin!

Ja, jag tror helt ärligt att ni blivit för seriösa, och behöver skratta lite tillsammans åt det här.

Om inte annat, så känner ni ju varandra ännu bättre nu. Så partnerskapet är on track, och följer tidtabellen. Next stop, intimacy.

"Va f-n, va de dig jag var gift med i alla år"

(Inlägg skrivet i varm välmening, litegrann åt mänskligheten i stort, inte att jag skrattar åt dig eller er. Det är bara en för dråplig situation, alltså -- jag kan inte hjälpa det!)

• taquine

Kunde inte låta bli att skratta lite ts, en vuxen karl som snor din bh och ligger och skumpar på en gummidocka. Tragiskt och patetiskt på en och samma gång. ...

Lite i stil med Morran och Tobias , han är väl inte riktigt navlad och sitter och konverserar med sin knulldocka. ;)

Släng den i julstöket ts, 

Goodness me
  • Anonym (Wtf)
    taquine skrev 2017-12-22 18:12:00 följande:

Kunde inte låta bli att skratta lite ts, en vuxen karl som snor din bh och ligger och skumpar på en gummidocka. Tragiskt och patetiskt på en och samma gång. ...

Lite i stil med Morran och Tobias , han är väl inte riktigt navlad och sitter och konverserar med sin knulldocka. ;)

Varför är det mer patetiskt än en dildo?
  • Anonym (Skild och gift)
    Anonym (Madde) skrev 2017-12-22 15:51:30 följande:

Förstår inte vad det är att uppröras över, det är väl mer något att skratta åt tillsammans. Lite gulligt att han klädde den i din bh också.

Du vet inte hur du ska tänka eller känna säger du. Det kanske är ett tecken på att det inte är en stor grej ändå? Hade han varit otrogen hade du nog vetat precis hur du skulle känna och tänka.

Bästa svaret hittills! Jag garvade själv när jag läste TS inlägg. Och lite chockad kan man väl bli men jag skulle heller inte vilja att min partner såg vad jag kollade på för porr när jag är själv...

Men som kvinnan be honom köpa en mansdocka till dig. Tänk vad kul att kunna ha 3 eller 4 kant utan att behöva bli svartsjuk. Det skulle jag iallafall vilka prova. Snacka om ?säkert sex? på alla nivåer! ;)
  • Tecum
    Anonym (anonym 2) skrev 2017-12-22 16:57:34 följande:
    Trolltråd.
    Japp
  • Anonym (anonym)
    taquine skrev 2017-12-22 18:12:00 följande:

Att jobba över får en helt annan betydelse nu med denna tråd.
  • Pentra

TS, även om ni har världens bästa sexliv tillsammans så har ni, var och en, även rätt till ert eget. Det är tom. så att varje människa, för sin egen psykiska hälsas skull, faktiskt är skyldig att se om sitt eget sexliv med sig själv. Således, TS, du har ingen som helst rätt att lägga dig i din mans oantastliga och intimprivata sexliv! Du har därför inte rätt att kräva en förklaring till hans införskaffande av dockan, och han är inte skyldig att ge någon. ... Och vad det gäller BH:n; han klädde ju dockan i den BH som du ändå inte använder pga. att den har fel storlek; så, inget att gnälla om, det heller! ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Aj)
    Anonym (Lol) skrev 2017-12-22 16:42:33 följande:
    Ser ni, på riktigt, inte skillnad på en dildo/fleshlight och en docka i mänsklig (förmodar jag) storlek?
    Håller med
  • EnAnonumius

Jag ser inte riktigt likheten mellan "real doll" och en dildo, som många gör.
    För mig är en fleshlight (lösfitta) och en dildo mer jämförbara.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    CarinaL26 skrev 2017-12-22 16:45:08 följande:
    Jo storleksmässigt ser jag skillnaden. Är problemet att dockan är större än dildon?
    Lösfitta (fleshlight) och löskuk( didlo) motsvar ju en individuell kroppsdel. Gissa vilka.

"Real doll" motsvarar ju en hel människa. Inte en individuell kroppsdel.

Så jag lägger mina två ören på att det inte handlar om någon "storlek" från folk i denna tråden, utan vad det motsvarar i verkligheten, med en real doll.

För saken skull, då detta är familjeliv folk älskar att missförstå med flit. Jag skulle inte ha några problem med att en man/sambo skulle ha en lösfitta oavsett om jag har dildo eller inte.
    Men en real doll så skulle ju jag gärna sett att han snackade med mig först. Delvis för att det är dyra och så jag kan förstå varför han vill ha en sådan.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!