• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • sofiaaaaaa
    Asale skrev 2018-03-06 08:23:25 följande:

Oj det kom som en chock! Jag började gråta! Den där jävla testet är POSITIVT!!!

Tror inte man kan se på bilden dock, men den är

Men den är där. Min man såg den också klart och tydligt. Absolut inga syner. För vi båda såg den direkt och jag började gråta!! Jag tror inte på det förrän jag har fått ett bättre test. Men ja om detta stämmer nu så är jag gravid. Kan knappt tro det själv! Vi har försökt i 1,5 år snart och nu ÄNTLIGEN

Stort grattis, va roligt :)
  • Asale

Sofiaaaaaa: tack så jätte mycket!

Ska gå och ta ett blodprov idag för att se till 100% så testet inte ljuger. Haha sträcket finns där. Men jag vågar inte lita på det

• Lisa81molander

Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.

Äl redan? Första kuren med letrozol ,

Kansle är detta min månad ,

Grattis till plussen i tråden

• lyckligast80
    Lisa81molander skrev 2018-03-06 09:41:57 följande:

Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.

Hej,

Är på kur nr 2 med Letrozole. Båda gånger ÄL på dag 12. 3 dagar efter avslutad kur. Nästa månad måste jag in för kontroll på dag 10 redan för nu har han missat min ÄL två ggr! Får den väldigt tidigt tydligen trots Letrozole...

Hålle tummarna för oss denna månad!
  • knivskrik

Bim till helgen, +/- någon dag eller två för min cykel varierar lite, och jag håller på att bli knäpp. Har haft molvärk i en vecka nu, ovanligt mycket flytningar för denna tiden i cykeln, i onsdags och torsdags hade jag bruna spottings och jag är kissnödig väldigt ofta.

Det värsta är att jag tydligen glömmer bort hur det brukar kännas när mensen närmar sig så jag vet inte om det är vanliga tecken, och därför vågar jag inte hoppas för mycket. Aaah, det här ständiga väntandet alltså...

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • bastamamman1
    Asale skrev 2018-03-06 08:37:04 följande:

Lekba: tack så jätte mycket!

Håller tummarna för dig också!

Om detta nu är ett tillförlitligt + så plussade jag på mensdagen äl +14 idag

grattis! häftigt :)
  • bastamamman1
    Lisa81molander skrev 2018-03-06 09:41:57 följande:

Jag vill bara flagga för att clearblue digital med dubbel hormonmätning inte funkar riktigt med letrozol pga att man manipulerar östrogennivåerna. Jag skulle komplettera med ett vanligt äl-test som bara mäter lh-stegring.
  • bastamamman1
    lyckligast80 skrev 2018-03-06 10:26:10 följande:

Hej,

Är på kur nr 2 med Letrozole. Båda gånger ÄL på dag 12. 3 dagar efter avslutad kur. Nästa månad måste jag in för kontroll på dag 10 redan för nu har han missat min ÄL två ggr! Får den väldigt tidigt tydligen trots Letrozole...

Hålle tummarna för oss denna månad!

hej! med dubbel kur letrozol cd 5-9 kom äl snabbt, men med enkeldos kom den på cd 16 (istf 12-13 som jag brukar ha)
  • bastamamman1

Trist, idag fick jag en tempdipp 3-4 dar före dipp på ÄL+12 :(. Kan det betyda att det inte e nåt?

Svar på tråden BIM MARS 2018