BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Förstår det... man blir ju orolig när månaderna går och inget händer. Precis innan jag plussade 2015 så hade jag jättelånga cyklar, upp emot 50 dagar så det var jätte jobbigt och skulle precis söka hjölp för det när jag blev gravid. Nu efter dottern har dom blivit mer normala och ligger runt 30 dagar. Går in i vecka 6 i morgon :) har du koll på om du har äl?
Jävla skit också! Spottings kom nu, från ingenstans... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag och tänkte ta ett test ikväll. Hoppar över till apriltråden. Lycka till alla ni som kämpar och grattis till er som fått plus!
Jag vill också hålla med om detta, äl-tester kan bli luriga med letrozole!
Men fasiken!! Beter det sig annorlunda än vanligt kan det ju vara genombrottsblödning dock. Men förstår om du inte vågar hoppas på något. <3
Stragge: haha jag ska inte säga något.. blir väl ändå att jag testar imorgon igen haha!
Jag är så förbannat nyfiken!!!!!
När ska du testa igen?
Håller tummarna för oss!!
Jahapp :(
BIM +3 och hann börja hoppas trots negativt test igår. Nu är jag svullen, har spottings och molvärken sen dagarna efter insimineringen har gått över till mensvärk deluxe.
Hejdå marstråden och hej apriltråden.
Grattis til alla plus och lycka till!
BIM -1 idag. Negativt gravtest. Så inväntar mensen nu. Ont i bröstvårtorna vilket jag inte brukar ha innan mens, men pallar inte att hoppas längre. Man blir så besviken var gång "symptomen" inte var några symptom.
Har BIM på fredag (9/3) har hittills orkat låta bli att testa. Men nu känns det som mensen är på G :/ . Börjar få lite mer flytningar vilket brukar vara ett menstecken för mig. Har ni tjejer några tips på lite hjälpmedel ni tycker/tror fungerar bra? :) ska inte ge upp hoppet förrän mensen kommer men med störst sannorlighet kommer den nog vilken dag som helst!
Grattis till er alla som har plussat :) jag har varit lite frånvarande den senaste veckan. Ingen mens har dykt upp än för mig och jag är inte gravid. Blir troligtvis utan ägglossning den här månaden också. Familjen längtar utomlands och vi hade ju inte tänkt att boka eftersom vi trodde att jag skulle vara gravid. Nu funderar vi på att bara släppa det här och "fortsätta att leva". Jag kommer att bli behandlad för min pco (heter det så) efter att dom hittade blåsor på mina äggstockar. Jag kommer även få en tid för en titthåls operation för att utreda om jag har endmeteios som jag misstänkt i flera år.
Är oerhört tacksam över att jag har fått två fina barn. Även om längtan efter en 3:a är jätte stor så försöker vi tänka positivt med allt krångel som varit det senaste året.
Kram till er alla och grattis till er som plussat. Och till er som fortfarande försöker. Jag hejar på er och fortsätt att kämpa :)
Hej! Idag sjönk tempen ytterligare och igår hade jag svaga menskänningar i magen. Blir inget denna månad heller alltså. Depigt. Grattis till alla som plussat å hej då :)