BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Före BIM menade jag såklart. ^^
Oj oj oj cykel dag 8,, 3 dagar efter avslutad mens, kände inatt att nått var på gång och mycket riktigt en glad gubbe på äl testet.
Äl redan? Första kuren med letrozol ,
Kansle är detta min månad ,
Grattis till plussen i tråden
Jag vill bara flagga för att clearblue digital med dubbel hormonmätning inte funkar riktigt med letrozol pga att man manipulerar östrogennivåerna. Jag skulle komplettera med ett vanligt äl-test som bara mäter lh-stegring.
Bim imorgon och tempen håller sig hög än! Gick ner lite idag men ändå högre än vanligt. Tempen har verkligen varit helt annorlunda den här cykeln! Brukar alltid få spottings två dagar innan, men än har den inte börjat! Har iallafall beställt hem graviditetstester som jag hoppas på att få imorgon och att mensen håller sig borta!
Grattis alla som plussat!
Här är det äl+8. Sakta sakta segar det sig fram...
Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.

Ser väldigt lovande ut!! Kurvan är trifasisk. Så spännande. Har du vågat testa idag?
[quote=78527145][quote-nick]Hansson88 skrev 2018-03-06 15:51:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis!!! :)