• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • sofiaaaaaa
    Baraentilligen skrev 2018-03-06 15:38:55 följande:

Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.

Det låter precis som du är gravid! Testa! ;)
    R
  • gmrgrl

Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.

• gmrgrl
    gmrgrl skrev 2018-03-06 17:10:56 följande:

Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.

13/3 menar jag såklart. 
  • Tokigsnart

Hej Tjejer!

Hoppar gärna in här, hade bim 1/3 och nästa 31/3 så kan vara med här!

Har 2 barn från ett tidigare förhållande och min nuvarande man har en dotter sen tidigare vi försöker få en gemensam men vill sig inte!

Vi har kört oskyddat 2 år men aktivt sen 6 månader har haft 2 kemiska gravideter!

Vi ska på utredning i mitt av April men hoppas självklart att det ska gå självmant innan!

• stragge
    Hepphopp skrev 2018-03-06 01:14:16 följande:

Stragge: jag har bim 15/3 :)

Ska vänta med att testa tills 11/3 hade jag tänkt! Haha kommer ALDRIG kunna hålla mig till efter bim haha

ja, äl+5 och här sitter jag med ett negativt gravtest så bra gick det för mig HHAHA trött jag blir på mig själv.. skulle ju inte testa förens om 11 dagar liksom.
  • SofiaS95

Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??

• XAHHA92

Jävla skit också! Spottings kom nu, från ingenstans... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag och tänkte ta ett test ikväll. Hoppar över till apriltråden. Lycka till alla ni som kämpar och grattis till er som fått plus!

Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
  • XAHHA92
    SofiaS95 skrev 2018-03-06 18:33:59 följande:

Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??

Vill bara säga att stressa inte upp dig innan det gått ett år då det anses som fullt normalt :) Även om det kan kännas jobbigt! Har själv försökt i snart två år och det däremot anses inte som normalt.
    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
  • Joozzaan

Det tog 8-9 försök innan jag blev gravid med dottern. Trodde det var något fel på mig men plötsligt tog det sig! :) nu är hon 2 år.
  • carnations

Jag plussade denna månaden på försök nr 8! :)
Svar på tråden BIM MARS 2018