BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.
Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.
Jag har BIM runt 13/8. Har flera symtom som gör mig misstänksam (känner vanligtvis ingenting alls innan jag får min mens) och längtar tills jag kan ta ett test. Hur ska jag stå ut hela veckan?! Dagarna går så långsamt.
Hej Tjejer!
Hoppar gärna in här, hade bim 1/3 och nästa 31/3 så kan vara med här!
Har 2 barn från ett tidigare förhållande och min nuvarande man har en dotter sen tidigare vi försöker få en gemensam men vill sig inte!
Vi har kört oskyddat 2 år men aktivt sen 6 månader har haft 2 kemiska gravideter!
Vi ska på utredning i mitt av April men hoppas självklart att det ska gå självmant innan!
Stragge: jag har bim 15/3 :)
Ska vänta med att testa tills 11/3 hade jag tänkt! Haha kommer ALDRIG kunna hålla mig till efter bim haha
Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??
Jävla skit också! Spottings kom nu, från ingenstans... Jag som fick upp hoppet med tanke på att det är bim idag och tänkte ta ett test ikväll. Hoppar över till apriltråden. Lycka till alla ni som kämpar och grattis till er som fått plus!
Någon som vill ge mig lite hopp och ork att blicka framåt... För hur många av er har det lyckats utan hjälp på försök 7-12??