BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Stragge: haha jag ska inte säga något.. blir väl ändå att jag testar imorgon igen haha!
Jag är så förbannat nyfiken!!!!!
När ska du testa igen?
Håller tummarna för oss!!
Det tog 8-9 försök innan jag blev gravid med dottern. Trodde det var något fel på mig men plötsligt tog det sig! :) nu är hon 2 år.
Jag plussade denna månaden på försök nr 8! :)
för ditt svar... Är så orolig för endometrios eftersom jag alltid haft riklig mens och mycket menssmärtor. Vid VUL har man inte sett nått men vad jag läst kan man bra ha det ändå. Sen är jag ju bara 23 år så har ju alltid tänkt att man då troligtvis är super fertil... Vet också att mannens föräldrar hade svårt att få barn så då oroar jag ju mig förstås för mannens fertilitet. Hur har din cykel sett ut och hur gammal är du?
Mensen skulle komma onsdag eller torsdag, förra veckan. Bim +5-6 dagar nu. Minus för fyra dagar sen och det känns som atte mensen ska komma hela tiden. Haft pyttelite ljusröda flytningar (bara på pappret) i ca en vecka men ingen mens. Väntar på att det ska dra igång, eller att jag ska börja känna mig gravid. Vågar inte testa fler gånger.
Idag stal jag ett gravtest på jobbet från vår skolsköterska.
Tog testet när jag var hemma snabbt innan jag hämtade sonen från förskolan (1.5 år).
Positivt!!! Galet!
Oj det kom som en chock! Jag började gråta! Den där jävla testet är POSITIVT!!!
Tror inte man kan se på bilden dock, men den är
Men den är där. Min man såg den också klart och tydligt. Absolut inga syner. För vi båda såg den direkt och jag började gråta!! Jag tror inte på det förrän jag har fått ett bättre test. Men ja om detta stämmer nu så är jag gravid. Kan knappt tro det själv! Vi har försökt i 1,5 år snart och nu ÄNTLIGEN
Min cykel är i snitt 32 dagar och jag är 29. Körde med ägglossningstester och nu sista månaden med tempning.
Tycker också att du ska ta ett test!! Jag tycker det låter lovande!
Tack för ditt svar... Är så orolig för endometrios eftersom jag alltid haft riklig mens och mycket menssmärtor. Vid VUL har man inte sett nått men vad jag läst kan man bra ha det ändå. Sen är jag ju bara 23 år så har ju alltid tänkt att man då troligtvis är super fertil... Vet också att mannens föräldrar hade svårt att få barn så då oroar jag ju mig förstås för mannens fertilitet. Har du haft helt vanlig cykel?