• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-03-18 20:06:54 följande:

Gokväll

Jag hoppas innerligt inte det är letrozolen som spökar, men det skulle ju gå ur kroppen snabbt.

Tid du enkel el dubbel dos?

Jag ska oxå försöka hålla mig till tis då blir d äl +8 för min del så kanske än för tidigt.

Har knepiga dragningar och småstuckningar runt om på magen . Vad har du mer för symptom ?

Kram

Ja och molvärk som rör sig runt nedre delen av magen och liksom spänner runt om vak i ryggen? tycker tjejemagen svullnat ich blir hårdare emellanåt vd Vissa rörelser.
  • gullgrodan

Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????

• gullgrodan
    gullgrodan skrev 2018-03-18 20:39:59 följande:

Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????

Juste man får inte skriva androidsmileys :D.. Då blir de frågetecken
  • LifeOfBullshit
    gullgrodan skrev 2018-03-18 20:39:59 följande:

Precis som jag då :D spänningen är olidlig! Vet inte hur jag ska stå ut! Håller tummarna för oss :)
    BIM 20:e Mars, 2018
  • gullgrodan
    LifeOfBullshit skrev 2018-03-18 21:48:25 följande:

Precis som jag då :D spänningen är olidlig! Vet inte hur jag ska stå ut! Håller tummarna för oss :)

Åå, ja verkligen olidligt!! Kul att vi har samma datum. Började få ont i svanken igår så nu är jag lite nojig, efter de brukar jag få mens efter tre dagar, imorgon dvs. Och de vore ju ledsamt. :/ Håller tummarna för oss och plus! :)
  • Kidrauhl

Aaah tror vi missade ÄL denna månad :( Enligt flo va de äl i lördags (först stod de söndag) hade sex i fredags men endast utan utlösning för herren.. så körde vi idag (söndag) oxå.. vågar inte hoppas något alls denna gången. Tid på gyn den 16onde oxå för misstänkta cystor. Riktigt nervös men är endå så trött på denna smärta :(

• Reflexgarn
    bastamamman1 skrev 2018-03-19 02:26:58 följande:

Ingen som har erfarenhet av graviditet efter njursten??

Hej! Har ingen erfarenhet av njursten men förstår inte riktigt sammanhanget njursten - fertilitet? Finns ju de som får både njursten och gallsten under graviditeten. Men däremot kan ju njurstenen orsaka irritation i uretärerna vilket kan leda till inflammation och då kan det ju vara som så att kroppen prioriterar åtgärda inflammationen före graviditet. Men skulle köra på med att försöka bli gravid ändå. Vad har du att förlora liksom? ;) Men drick så du inte blir uttorkad (ljusgul urin) så du inte koncentrerar salterna så du riskerar bilda nya njurstenar.

Stress brukar väl oftast vara orsaken till utebliven graviditet och är ju inte bra om fertilitetscoachen är den som bidrar till stress.
Svar på tråden BIM MARS 2018