BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Gokväll
Jag hoppas innerligt inte det är letrozolen som spökar, men det skulle ju gå ur kroppen snabbt.
Tid du enkel el dubbel dos?
Jag ska oxå försöka hålla mig till tis då blir d äl +8 för min del så kanske än för tidigt.
Har knepiga dragningar och småstuckningar runt om på magen . Vad har du mer för symptom ?
Kram
Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????
Första bim-tråden för min del.???? Har BIM imorgon 19/3 eller 20/3 så fokus ligger på att hålla mig själv samman. ????
Precis som jag då :D spänningen är olidlig! Vet inte hur jag ska stå ut! Håller tummarna för oss :)
Aaah tror vi missade ÄL denna månad :( Enligt flo va de äl i lördags (först stod de söndag) hade sex i fredags men endast utan utlösning för herren.. så körde vi idag (söndag) oxå.. vågar inte hoppas något alls denna gången. Tid på gyn den 16onde oxå för misstänkta cystor. Riktigt nervös men är endå så trött på denna smärta :(
Ingen som har erfarenhet av graviditet efter njursten??
Ingen som har erfarenhet av graviditet efter njursten??