• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Phines92

Lägger till mig här också. Första barnet och första försöket, tog ut P-stav förra veckan och fick en ägglossning direkt efteråt. BIM 29 maj men har redan massor symtom, eller så luras kroppen haha Skrattande

------------------

BIM-lista 

1/5 Jagvetdåinte 

2/5, Theresu, puffen2009 

3/5 Issari 

5/5 niiskuneiti, theteacher 

6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz 

7/5 maria1992, jennyek93 

8/5 aleakim90, Zandylina, Sophie_A, Lilly2015 

9/5 lottch3n, Ejjami 

10/5 nooneyouknow 

11/5 E88 

12/5 Linneisen, missdalvik 

12/5 pippispetra 

13/5 Hepphopp 

15/5 dummamej2, EIJ90, , snorpan91 

16/5 LovaViola Blåstjärna, Nelliki 

17/5 Labellas 

18/5 Greta88 ,systeryster33 

19/5 Fruitloop, SL185 

20/5 lyckligast80 

21/5 Lunalove, Liten2018, FGK, jahaaja

22/5 Saijda, Nilepile89, FrökenUtter, Esmes, 

Nicci91 

24/5 Jefare1 

25/5 lullis94 

26/5 Norrlänska, Emhy89 

27/5 MR8692, XAHHA92 

28/5 Phines92

29/5 Milian03

30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass 

31/5 sofiaaaaaa 

Plus-listan 

26/4 Fialotta8 bim -4 

1/5 Imra (bim -2) 

1/5 CBF bim - 4/5 

1/5 Mih4 (på BIM) 

2/5 Jeex (BIM 5/5) 

2/5 storformatare (BIM+6) 

3/5 Meemelie (BIM+1) 

4/5 Sararebecca (BIM -3) 

5/5 ansano91 (på BIM) 

8/5 missdalvik (bim -4) 

9/5 Linneisen (bim-3) 

10/5 jennyek93 (BIM +3) 

12/5 Missma01 (BIM-4) 

13/5 Alehed90 (på bim)

15/5 Greta88 (BIM -3)

15/5 EIJ90 (BIM -2)

16/5 Nelliki (på BIM)

• babytjejen
    Mallanino skrev 2018-05-16 19:55:18 följande:

Har bim imorgon eller på fredag (17/5-18/5) åh herre Gud va nervös jag är :S vill inte ha mens , vill ha ett + !!

Hur går det för er andra? :)

Bim på fredag...hoppas hoppas på ett plus men allt tyder ju på plus. Strecket på cb early är bara ett spökstreck verkar det som efter googlande om det så räknar det testet negativt plus att kroppen är svullen o så. Känner mig ändå väldigt lugn konstigt nog...hoppas jag förblir det när mensen kommer o inte blir allt för ledsen. Hoppas mensen kommer i tid o inte är försenad så man får upp sina förhoppningar i onödan...
  • Mallanino
    babytjejen skrev 2018-05-16 20:48:44 följande:

Bim på fredag...hoppas hoppas på ett plus men allt tyder ju på plus. Strecket på cb early är bara ett spökstreck verkar det som efter googlande om det så räknar det testet negativt plus att kroppen är svullen o så. Känner mig ändå väldigt lugn konstigt nog...hoppas jag förblir det när mensen kommer o inte blir allt för ledsen. Hoppas mensen kommer i tid o inte är försenad så man får upp sina förhoppningar i onödan...

Håller tummarna för dig!

Jag har haft ont i äggstockarna sedan äl+2 sen fick jag SUPER ömma bröst för några dagar sedan. Känt mig extra hungrig i 3 dagar och nästan svimmat när jag rest mig för fort nu idag... så jag hoppas ju att det är grav symptomer å inget annat...
  • babytjejen
    Mallanino skrev 2018-05-16 21:17:20 följande:

Håller tummarna för dig!

Jag har haft ont i äggstockarna sedan äl+2 sen fick jag SUPER ömma bröst för några dagar sedan. Känt mig extra hungrig i 3 dagar och nästan svimmat när jag rest mig för fort nu idag... så jag hoppas ju att det är grav symptomer å inget annat...

Håller tummarna för dig, hoppas du får ett stort fett plus!!!
  • SL185
    Mallanino skrev 2018-05-16 19:55:18 följande:

Har bim imorgon eller på fredag (17/5-18/5) åh herre Gud va nervös jag är :S vill inte ha mens , vill ha ett + !!

Hur går det för er andra? :)

Bim 19 maj! Ska inte testa förrän bim+3, om mensen inte dyker upp dvs. Har inga grav symtom utan snarare mer mens symtom..svullen o hungrig hela tiden. Har inga stora förhoppningar denna gång men ändå, hoppas jag inte blir så ledsen om mensen kommer.

Så kuul att många har plussat denna månad, stort grattis till alla :) o håller tummarna för ännu fler plus, det är ju bara halva månaden som passerat trots allt :)
  • Felicia1022

Negativt idag. Såklart. Hade inte förväntat mig något annat. BIM 21 maj (tror jag).

DOCK kom det upp någon slags skugga eller någonting?

Kvaliteten på bilderna försämras ju extremt när man laddar upp här.. men gör det ändå. :)

• Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-16 21:30:13 följande:

Bim 19 maj! Ska inte testa förrän bim+3, om mensen inte dyker upp dvs. Har inga grav symtom utan snarare mer mens symtom..svullen o hungrig hela tiden. Har inga stora förhoppningar denna gång men ändå, hoppas jag inte blir så ledsen om mensen kommer.

Så kuul att många har plussat denna månad, stort grattis till alla :) o håller tummarna för ännu fler plus, det är ju bara halva månaden som passerat trots allt :)

Tänkte inte heller testa förrän om några dagar om inte mensen kommer. Jag brukar inte känna av min mens mer än att jag får ömma bröst , dock är dom ömma på sidan då och denna gången är bröstvårtorna ömma (eller bakom bröstvårtorna) så jag håller tummar och tår :D

Håller tummarna för dig iaf :D

Det är jätte roligt! Hoppas men får vara med på den listan med ;)
  • Daphodil

Ansluter här då. 29 år, har en dotter som snart fyller 2. Maken och jag har just startat syskonverkstad. Idag är jag på BIM -7 till -9. Känner mig så trött och har uvi-känsla men negativ u-sticka. Mensvärk kvällstid som med min första graviditet. Kan lika gärna vara skengravid men hoppas!

• Sunshineinmylife

Hej hoppar in här och har varit med i flera trådar och nu har jag inte haft så mycket fokus på graviditet men vi hade mys på ägglossning samma dag och dagen efter samt 3 dagar innan och jag har BIM nu på lördag den 19/5 och ikväll fick jag ont i brösten spände lite på sidorna men väldigt öm just i bröst vårtorna och hade lite mensvärk för två dagar sen som kommit och gått men inte mycket. Vi plussade i december förra.året och i februari och båda gånger slutade i missfall. Så denna gången har jag inte testat tidigt utan har mensen inte kommit på lördag då testar jag då eller på söndag om jag kan hålla mig. Håller tummarna för alla som ska testa och grattis till alla som plussat

• babytjejen

Vet att mensen definitivt är på gång nu...tempen störtdök i morse:( nåja,bara köra på,,hoppas mensen kommer i tid bara men skulle tro den kommer under morgondagen som senast...