• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Mallanino
    SL185 skrev 2018-05-17 22:16:12 följande:

Ska bli sååå spännande detta!! Hoppas vi får våra efterlängtade plus o som också stannar! :)

Hoppas verkligen jag med!! Men är skeptiskt och vill inte ha morgon (får alltid mensen på morgonen)
  • Aducia

Plussade idag BIM -3 enligt Natural cycles

Håller tummarna för er nu också!!! :D

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Systeryster33
    Aducia skrev 2018-05-18 06:30:14 följande:

Plussade idag BIM -3 enligt Natural cycles

Håller tummarna för er nu också!!! :D

Grattis <3
  • Systeryster33
    Mallanino skrev 2018-05-18 00:25:28 följande:

Hoppas verkligen jag med!! Men är skeptiskt och vill inte ha morgon (får alltid mensen på morgonen)

Åh tjejer, tänker på er! Hur har det gått för er?
  • FGK

Gråter glädjetårar! Plussade precis! BIM -3! :D

Nu håller vi alla tummar att det går vägen denna gången! Och jag håller tummarna för alla er som väntar på ett plus <3

• Aducia
    Systeryster33 skrev 2018-05-18 06:51:29 följande:

Grattis <3

Tack <3
  • Aducia
    FGK skrev 2018-05-18 07:02:25 följande:

Gråter glädjetårar! Plussade precis! BIM -3! :D

Nu håller vi alla tummar att det går vägen denna gången! Och jag håller tummarna för alla er som väntar på ett plus <3

Grattis igen!! När har du BF?? :D
  • LovaViola

Godmorgon!

Jag skrev här för nån dag sen att jag fått mens och hoppar över till juni-tråden. Det sjuka var att det inte KLM någon riktig mens, bara brunt (ursäkta för info) väntade hela dagen på att det skulle dra igång men imorse kom det ingenting. Så jag tog det sista testet jag hade hemma.. testade redan i måndags för att vara säker på att det inte blivit ngt denna månad mest ett testa tidigt test och det var tokblankt.. detta ca 4 dagar innan bim.

Detta fick jag i morse.. Bim +1. Ser min ngt?

• Iväntanpåtrean
    LovaViola skrev 2018-05-18 07:52:30 följande:

Godmorgon!

Jag skrev här för nån dag sen att jag fått mens och hoppar över till juni-tråden. Det sjuka var att det inte KLM någon riktig mens, bara brunt (ursäkta för info) väntade hela dagen på att det skulle dra igång men imorse kom det ingenting. Så jag tog det sista testet jag hade hemma.. testade redan i måndags för att vara säker på att det inte blivit ngt denna månad mest ett testa tidigt test och det var tokblankt.. detta ca 4 dagar innan bim.

Detta fick jag i morse.. Bim +1. Ser min ngt?

Ser absolut något! Spännande!
  • Iväntanpåtrean

Grattis Aducia och FGK till era plus! Fantastiskt sätt att börja en fredag på ??