• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-16 07:57:34 följande:

Haha det här är inte ett försök att outa dig för hela internet, så du behöver varken bekräfta eller dementera, men 100:- på att du jobbar på Astra eller Scania då :'DÅh man ÄR ju för jäkla otålig Ge det någon dag extra och prova sen! <3

Haha tyvärr inte rätt! Hur mår du idag? Känner du av ngt mer? :)
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-16 12:06:05 följande:

Haha tyvärr inte rätt! Hur mår du idag? Känner du av ngt mer? :)

Fan, var ju värt en gissning :'D.

Jag vet verkligen inte hur mycket som är inbillning, men jag har kissat väldigt ofta idag. Tror dessutom att jag har haft en nidblödning, har även en del vit och trådig flytning. Svårt att veta hur mycket som är "som vanligt", bara att jag LETAR efter en massa tecken, och hur mycket som FAKTISKT är något!

Du då?
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-16 08:29:07 följande:

Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha

Jag fick blankt idag på BIM-1 så jag är inte gravid :) Hoppas verkligen att du får positivt snart!
  • Nicci91
    Missdecibel86 skrev 2018-05-16 08:29:07 följande:

Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha

Åh:/ Men håll ut! Är ju verkligen tidigt! Visst har vi samma bim, 22/5? Jag försöker tänka att jag "väntar på mensen" och kommer den inte på tisdag då blir det att ta ett test:)
  • Missdecibel86
    Nicci91 skrev 2018-05-16 12:25:33 följande:

Åh:/ Men håll ut! Är ju verkligen tidigt! Visst har vi samma bim, 22/5? Jag försöker tänka att jag "väntar på mensen" och kommer den inte på tisdag då blir det att ta ett test:)

Ja precis, 22:e :)

Jag tappade stinget lite eftersom jag plussade på -6 med andra barnet, men visst kan ju ha räknat fel då. Men känns ändå lite hopplöst. Båda mina barn har tagit på första försöken innan så man blev bortskämd, men var 25 med tvåan och 31 nu :)
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-16 12:18:49 följande:

Fan, var ju värt en gissning :'D.

Jag vet verkligen inte hur mycket som är inbillning, men jag har kissat väldigt ofta idag. Tror dessutom att jag har haft en nidblödning, har även en del vit och trådig flytning. Svårt att veta hur mycket som är "som vanligt", bara att jag LETAR efter en massa tecken, och hur mycket som FAKTISKT är något!

Du då?

Haha ja absolut! Känns som. 80 procent av befolkningen som jobbar i stälje är antingen på Scania eller Astra :'D

Åh men låter som ngt kan vara på gång! Jag vet faktiskt inte. Illamående till och från och ömma bröst, men annars känner jag nog inte av ngt speciellt. Ja, svårt att veta! Jag kan ha vissa symptom innan mens också, som molande värk och ömma bröst. Gör det inte lättare att mens symptomen är liknande graviditets symptom, haha!
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-16 18:55:24 följande:

Haha ja absolut! Känns som. 80 procent av befolkningen som jobbar i stälje är antingen på Scania eller Astra :'D

Åh men låter som ngt kan vara på gång! Jag vet faktiskt inte. Illamående till och från och ömma bröst, men annars känner jag nog inte av ngt speciellt. Ja, svårt att veta! Jag kan ha vissa symptom innan mens också, som molande värk och ömma bröst. Gör det inte lättare att mens symptomen är liknande graviditets symptom, haha!

Hahah ja och det är nog inte helt off heller!

Ja precis, det är mitt största problem också, haha! Så fort jag kommer på att något kanske är ett symptom så tar det typ 8 sekunder så kommer jag på att det lika gärna kan vara ett mensomen :'D
  • mamman1990
    Ereya skrev 2018-05-16 12:19:45 följande:

Jag fick blankt idag på BIM-1 så jag är inte gravid :) Hoppas verkligen att du får positivt snart!

Vad tråkigt att det inte tog sig den här månaden! Jag hoppas att du ska få ditt plus snart:)
  • Ereya
    mamman1990 skrev 2018-05-16 21:25:46 följande:

Vad tråkigt att det inte tog sig den här månaden! Jag hoppas att du ska få ditt plus snart:)

Tack <3 Bara på't igen! Lycka till med allt nu :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-16 12:19:45 följande:

Åh vad tråkigt :( hoppas att du får ditt plus snart! :)
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?