• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-18 18:17:37 följande:

Ja det måste vi göra! Du måste med andra ord säga till om du tar ett test innan måndag . Så jävla taggad åt oss!

Ja, två synliga plus hoppas vi på!!
  • Nicci91
    Ereya skrev 2018-05-18 14:57:47 följande:

Tack Nicci91 <3

Hur länge har ni försökt? Jag väntar mensen när som helst men håller hoppet levande så länge Lucifers waterfall håller sig borta.

Det är första seriösa försöket för oss så man vet inte riktigt hur man ska bete sig haha! Ja precis, så länge ingen mena har kommit är man ju lyckligt ovetandes! Blir det att testa i helgen?:D
  • Ereya
    Nicci91 skrev 2018-05-18 19:05:11 följande:

Det är första seriösa försöket för oss så man vet inte riktigt hur man ska bete sig haha! Ja precis, så länge ingen mena har kommit är man ju lyckligt ovetandes! Blir det att testa i helgen?:D

Åh vad mysigt, har du din man med dig på tåget? Min är sådär med, haha. Han vill men tycker det är ett väldigt stort steg, vilket det är. Nu ligger jag i sängen utan behå och mår illa. Brösten är stora, ömma, molvärken håller igång och tröttheten lamslår mig. Sakta sakta ändras tanken på att jag inte alls är gravid till att det är så självklart att det är just det jag är.

Skulle jag få ett plus imorgon på BIM+2 hade jag blivit livrädd. Överlycklig men livrädd. Då känns mens mycket säkrare, bättre, lättare. Men livet ska inte bara lätt och enkelt, ingenting som är värt att kämpa för är det. <3
  • Ereya

TJEJER. Om man håller upp testet mot taklampan i badrummet och man ser ett plus, är man gravid då?!

• EIJ90
    Ereya skrev 2018-05-19 05:58:35 följande:

TJEJER. Om man håller upp testet mot taklampan i badrummet och man ser ett plus, är man gravid då?!

Ååå. Jag hoppas verkligen att du är gravid!! Snacka om turligt Bim-datum vi haft i så fall =)

Testa ett digitalt så slipper du gissa.

Håller tummar och tår att du joinar mig och Längtan92!! Kram <3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 05:58:35 följande:

JA! Kan du fånga det på bild? :) hoppas hoppas hoppas!

Som ElJ90 sa önskar jag verkligen att du joinar oss på resan den här månaden :)
  • Ereya
    EIJ90 skrev 2018-05-19 06:52:06 följande:

Ååå. Jag hoppas verkligen att du är gravid!! Snacka om turligt Bim-datum vi haft i så fall =)

Testa ett digitalt så slipper du gissa.

Håller tummar och tår att du joinar mig och Längtan92!! Kram <3

Det var det mesigaste, svagaste plusset jag någonsin sett haha. Jag provade ta en bild men det syns verkligen knappt. Min sambo såg inget plus, men jag gjorde det. Åh får köpa ett testa tidigt och se, jag är på BIM+2 (räknade fel) idag och är tydligen en låghormonare i och med att det inte syntes på BIM-1.

.

Jag hoppas också jag får joina er mot våra januaribarn <3

Provar bifoga bild! Men det syns verkligen inte, typ. Haha!

• Ereya

Men gud vilken dålig kvalité det blev.

Provar lägga upp igen men förstår att det inte går att utläsa med detta blurret!

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 07:31:19 följande:

Det var det mesigaste, svagaste plusset jag någonsin sett haha. Jag provade ta en bild men det syns verkligen knappt. Min sambo såg inget plus, men jag gjorde det. Åh får köpa ett testa tidigt och se, jag är på BIM+2 (räknade fel) idag och är tydligen en låghormonare i och med att det inte syntes på BIM-1.

.

Jag hoppas också jag får joina er mot våra januaribarn <3

Provar bifoga bild! Men det syns verkligen inte, typ. Haha!

När jag tittar på de översta tyckte jag se mig någon svag skugga, men är ytterst osäker. Du ser ju bättre i verkligheten :) men som du säger, kör ett testa tidigt eller digitalt så blir det mer tydligt :)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 07:55:05 följande:

När jag tittar på de översta tyckte jag se mig någon svag skugga, men är ytterst osäker. Du ser ju bättre i verkligheten :) men som du säger, kör ett testa tidigt eller digitalt så blir det mer tydligt :)

Ja jättesvårt att få på bild. Jag ska vänta tre dagar och sen testa igen. Visar det blankt eller ingen stegring så vet jag att jag INTE är gravid, men då fick jag iaf vara det i tre dagar. Mådde illa både igår kväll och lite nu när jag vaknade, men annars är jag på strålande humör med molvärk som kommer och går :D
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?