• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-17 20:01:05 följande:

Hur går jag med? Det syns inte för folk man känner?

Skriv meddelande med din mail som är kopplad till fb till iksnigel här på fl så fixar hon :) nej det syns inte för någon utanför gruppen :)
  • Jahajaa
    Crazzy skrev 2018-05-17 17:39:57 följande:

Haha det är svårt! När tog du test senast?

Ja verkligen! Hade bestämt för att inte testa förrän innan BIM, men så blev det inte. Testade idag, ÄL+12 och så negativt som det kan bli tyvärr..
  • Crazzy
    Jahajaa skrev 2018-05-17 20:38:14 följande:

Ja verkligen! Hade bestämt för att inte testa förrän innan BIM, men så blev det inte. Testade idag, ÄL+12 och så negativt som det kan bli tyvärr..

Åh, men jag håller massor med tummar (två, ungefär) på ett plus på lördag!
  • Jahajaa
    Crazzy skrev 2018-05-17 20:56:12 följande:

Åh, men jag håller massor med tummar (två, ungefär) på ett plus på lördag!

Tack! Det kan behövas ;D dom andra månaderna har jag vart jätte skengravid och kännt allt möjligt så det hade ju varit lite komiskt om den månaden då man inte känner något är när man faktiskt är gravid :) haha
  • Ereya
    Jahajaa skrev 2018-05-17 21:07:30 följande:

Tack! Det kan behövas ;D dom andra månaderna har jag vart jätte skengravid och kännt allt möjligt så det hade ju varit lite komiskt om den månaden då man inte känner något är när man faktiskt är gravid :) haha

Jag är också så, känner inte alls särskilt mycket och har BIM idag. Vi får se när den behagar dyka upp. :)
  • Jahajaa
    Ereya skrev 2018-05-17 21:26:01 följande:
    Jag är också så, känner inte alls särskilt mycket och har BIM idag. Vi får se när den behagar dyka upp. :)
    Gott tecken att den inte dykt upp än då iaf! Håller tummar och tår! :)
  • Ereya
    Jahajaa skrev 2018-05-17 21:34:09 följande:

Gott tecken att den inte dykt upp än då iaf! Håller tummar och tår! :)

Tack detsamma! Jag lever på hoppet. Den brukar komma tidigt på morgonen så får se I morgon. Dock var tempen fortfarande ungefär på samma värde tidigare idag så ja, jag hoppas absolut trots negativt test igår.
  • Träningsglad

Stort grattis till er som plussat!

Enl ägglossningstest hade jag ÄL 11-12/5 så är på ÄL+6 idag. Kunde inte längre hålla mig från att testa men det var helt negativt. Förstår att det är tidigt men jag känner mig gravid. Nu kanske det inte är så men jag har haft symptom av molnvärk i nedre ryggen och magen, känner också av en ovanlig trötthet på kvällarna som annars är min prime time. Håller tummarna för oss som väntar på plusset :)

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-17 21:57:35 följande:

Tack detsamma! Jag lever på hoppet. Den brukar komma tidigt på morgonen så får se I morgon. Dock var tempen fortfarande ungefär på samma värde tidigare idag så ja, jag hoppas absolut trots negativt test igår.

Hur går det? :D
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-18 07:52:46 följande:

Hur går det? :D

Mensen är sen :D Jag hade ägglossning runt 30/4-2/5 och har femton dagars lutelfas. Molandet fortsätter, tempen fortsätter vara hög. Så hoppet lever :) Själv då? Börjar du känna av några symptom?
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?