• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-17 06:47:06 följande:

Åh vad tråkigt :( hoppas att du får ditt plus snart! :)

Tack <3 Och lycka till med allt, du också! Tempen var 0,20 lägre i morse och det molar fortfarande lite, vilket det gjort i flera dagar nu. Så mensen är nog på ingång snart :(
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-17 07:37:42 följande:

Tack <3 Och lycka till med allt, du också! Tempen var 0,20 lägre i morse och det molar fortfarande lite, vilket det gjort i flera dagar nu. Så mensen är nog på ingång snart :(

Tack så mycket<3 min temp har ökat successivt de senaste dagarna och toppade idag, så det känns väldigt skönt. Som sagt tkr det är jätte tråkigt, men det är bara ta nya tag nästa månad då :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ronjaelley skrev 2018-05-17 09:42:20 följande:

Vet ni hur mycket tempen brukar öka om man är gravid?

Önska jag kunde ge dig ett bättre svar, men är väldigt enskilt. Min temp var ovanligt låg fram tills igår och bim var idag. Plussade i söndags. Lägger in min kurva om det kan hjälpa dig något :)

• Ronjaelley
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-17 10:11:52 följande:

Önska jag kunde ge dig ett bättre svar, men är väldigt enskilt. Min temp var ovanligt låg fram tills igår och bim var idag. Plussade i söndags. Lägger in min kurva om det kan hjälpa dig något :)

Tack för svar :)
  • Nicci91
    Missdecibel86 skrev 2018-05-16 16:27:28 följande:

Ja precis, 22:e :)

Jag tappade stinget lite eftersom jag plussade på -6 med andra barnet, men visst kan ju ha räknat fel då. Men känns ändå lite hopplöst. Båda mina barn har tagit på första försöken innan så man blev bortskämd, men var 25 med tvåan och 31 nu :)

Jaha jag förstår.. Vi får verkligen försöka tänka att så länge ingen mens har dykt upp så kan vi lika gärna vara i början av en graviditet!
  • Crazzy

Herregud, jag måste bara få dela med mig, jag är så stolt över mig själv att jag inte har testet än! :'D BIM-7, så det är ju för tidigt att prova, men det är inte alltid lätt att hålla sig....

Bara några dagar kvar nu!!

• Ereya

BIM idag och ännu ingen mens. Jag får alltså leva på hoppet en stund till, hoho vad kul! :D hahaha!

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-17 15:10:59 följande:

BIM idag och ännu ingen mens. Jag får alltså leva på hoppet en stund till, hoho vad kul! :D hahaha!

Hoppas hoppas hoppas :D
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?