• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • oanonym
    Anonym (Anonym456) skrev 2018-09-14 17:49:01 följande:

Jag skulle säga att jag försvarar dom svenska eskorterna. Är det själv och jag älskar äventyren och jag älskar sex.

Jag skulle verkligen kunna fortsätta med detta livet ut. Men det är för att jag själv har valt det.

Men givetvis, dom andra som troligtvis inte vill det själva utan har hallickar osv, gud så äckligt och så synd jag tycker om dom.

Tyvärr så räknas inte din röst i debatten ..... (enligt vissa verkar det så)
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (Anonym456) skrev 2018-09-14 17:49:01 följande:

Jag skulle säga att jag försvarar dom svenska eskorterna. Är det själv och jag älskar äventyren och jag älskar sex.

Jag skulle verkligen kunna fortsätta med detta livet ut. Men det är för att jag själv har valt det.

Men givetvis, dom andra som troligtvis inte vill det själva utan har hallickar osv, gud så äckligt och så synd jag tycker om dom.

Gissar att du har erfarenhet av sexuella övergrepp. Det finns andra sätt att hantera ångesten.
  • KlunsSmurfen
    seoltang skrev 2018-09-13 21:59:14 följande:
    Vi behöver kläder, vi behöver hus. Vi behöver inte prostitution.
    Jag är för avskaffandet av prostitution. Du har så dålig fantasi att du inte kan tänka dig en värld där prostitution inte existerar.

Men om vi försöker föreställa oss den världen du vill ha istället, där prostitution existerar men under bättre arbetsförhållanden. Som utgångspunkt använder jag andra jobb där anställda kommer i kontakt med potentiellt smittfarliga kroppsvätskor.
    Först och främst så skulle det inte ske någon placering av sats någonstans. Ingen arbetsmiljölag tillåter att en arbetare har kunders kroppsvätska i ansiktet, munnen eller någon annanstans på kroppen. Att det frivilligt eller överenskommet innan spelar ingen roll. En vårdcentral där sjuksköterskor samlade in patienters blod eller annan kroppsvätska i munnen skulle bli nedstängd direkt eftersom det är en smittfara för den anställda. Arbetsmiljölagen väger tyngre och du vill förbättra arbetsförhållandet för prostituerade.
    Vidare så skulle de prostituerade behöva använda gummihandskar och munskydd. Oralsex med eller utan kondom kommer inte på frågan.
    De prostituerade skulle också behöva ha på sig kläder för att anses vara tillräckligt skyddade. Att vara naken med munskydd och handskar skulle aldrig anses vara tillräckligt säkert på någon annan arbetsplats.

Sen har vi andra arbetsmiljöproblem som sexuella trakasserier med det orkar jag inte gå in på.

Skulle du acceptera de ovanstående säkerhetsåtgärderna för att förbättra situationen för prostituerade?
    Torskar skulle inte göra det. På torskforum så är torskar väldigt arga över att det numera är kondomlag i Tyskland. Torskarna klagar på att de inte får komma i munnen eller avsugning utan kondom. Torskar är arga över att prostituerade har lite, lite skydd på arbetsplatsen. Torskar som anser att prostitution är som vilket jobb som helst är arga över att prostitution behandlas som vilket jobb som helst.
    Torskar bryr sig inte om prostituerade eller om de är säkra på jobbet eller inte.
    De är bara intresserade av vad som är bäst för torsken, även om det är riskabelt för prostituerade.

För som jag visade med tidningsartikeln så bryr sig inte torskar om det är frivilligt överenskommet eller inte. Till och med när torskar vet att en kvinna är traffickingoffer eller hålls fången mot sin vilja så kan de få stånd och orgasm. Torskar är våldtäktsmän.
    Vi som är antiprostitution blir anklagade för att vara pryda eller ha hangups när det kommer till sex men ingen funderar över hur torskar är kapabla till att våldta sexslavar.

pro prostitution är bara pro torsk
     Bryter porrinspelning mot arbetsmiljölagen?
  • KlunsSmurfen
    oanonym skrev 2018-09-14 07:46:57 följande:
    Vi får nog lägga ner en massa sporter. Jag vet ingen arbetsplats där man får glidtackla en en annan människa så den åker i backen. Eller där man får slå någon på käften.

Hur kan folk få arbeta med detta ???
    Brottare med bögfobi kommer att anmäla varandra för sexuella trakasserier.

Netflix crew are ''banned from staring, flirting and hugging' under new rules
    www.thesun.co.uk/news/6505153/netflix-crew-banned-from-staring/
  • Anonym (torsk)

Min fru åkte hemifrån i morse. Jobbresa, borta i sex dagar. Då unnar jag mig saker hon inte gillar. Sprit, onyttig mat, horor, kokain. Jag har sparat kontanter till den här veckan och nu jäklar ska jag njuta!

• Anonym (torsk)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-15 07:19:25 följande:
    Njuta på andra människors bekostnad:

www.dn.se/nyheter/sverige/jag-hade-inte-nagot-annat-satt-att-hantera-angest-pa/

Du bryr dig inte eller hur.
    Betalvägg. Jag kommer inte betala :) 

Baserat på rubriken så verkar det handla om att horor har ångest? Det har jag med, vem har det inte? 

Vad exakt ska jag bry mig om? Jag betalar för en tjänst precis som med en massage eller aktierådgivning. Varför skulle jag bry mig om hur personen jag handlar av mår? 
  • klyban
    Anonym (torsk) skrev 2018-09-15 10:51:37 följande:

Baserat på rubriken så verkar det handla om att horor har ångest? Det har jag med, vem har det inte? 

Vad exakt ska jag bry mig om? Jag betalar för en tjänst precis som med en massage eller aktierådgivning. Varför skulle jag bry mig om hur personen jag handlar av mår? 

Jag med, men visserligen bara 2ggr och inte återkommande.

För den användaren är det viktigt att säga att ALLA INTE VILL vara prostituerade, och att ALLA har ångest.
    Bry sig om dessa kvinnor gör h*n inte, inte överhuvudtaget.
    För det är en motsägelse h*n gör, där h*n låtsas och säga det är för kvinnorna, men sen inte ett enda som sägs eller görs är för att förbättra för dom.
    Utan det är enbart den Utopiska drömmen som får existera, och om  några kvinnor far illa ut är nått som vi inte ska bry oss om.

Detta har varit det genomgående budskapet, och de få ggr det har adresserats detta, så är det enskilda artiklar som ges.
    I tron detta ska återspegla en hel bransch som är helt i kontroll på folk som enbart bryr sig om mer pengar.
    Det jag och en hel del andra förespråkar, det är att hjälpa dessa kvinnor till göra valet att arbeta med sex till ett frivilligt val och avskärma dom ifrån kriminella nätverk som inte har dessa nått intresse för dessas kvinnors liv och hälsa och frivilligheten.

I detta läge switchar man över till svart och vitt, och vänder på frågan och tror detta kommer säga nått.
    För problemet med denna flippning, det är att min och flera andras ståndpunkt är att göra det bättre för dessa kvinnor.
    Och det ändrar sig inte för man försöker förstöra diskussionen.
    Och att någon skulle sälja sex och frivilligt, detta EXISTERAR inte ens i deras tankar, och ger du tanken så avfärdas den direkt och per automatik.

hur många meter var det?
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (torsk) skrev 2018-09-15 10:51:37 följande:

Du ska bry dig om att den du använder troligtvis mår rejält dåligt, med självskadebeteende och bakgrund av sexuella övergrepp i barndom eller unga tonår; att den du använder mår ännu sämre av det du gör med henne.

Många undersökningar visar att torskar har mindre empati än andra. Du bekräftar den bilden perfekt.
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-09-15 11:22:49 följande:

Jag med, men visserligen bara 2ggr och inte återkommande.

För den användaren är det viktigt att säga att ALLA INTE VILL vara prostituerade, och att ALLA har ångest.

Bry sig om dessa kvinnor gör h*n inte, inte överhuvudtaget.

För det är en motsägelse h*n gör, där h*n låtsas och säga det är för kvinnorna, men sen inte ett enda som sägs eller görs är för att förbättra för dom.

Utan det är enbart den Utopiska drömmen som får existera, och om  några kvinnor far illa ut är nått som vi inte ska bry oss om.

Detta har varit det genomgående budskapet, och de få ggr det har adresserats detta, så är det enskilda artiklar som ges.

I tron detta ska återspegla en hel bransch som är helt i kontroll på folk som enbart bryr sig om mer pengar.

Det jag och en hel del andra förespråkar, det är att hjälpa dessa kvinnor till göra valet att arbeta med sex till ett frivilligt val och avskärma dom ifrån kriminella nätverk som inte har dessa nått intresse för dessas kvinnors liv och hälsa och frivilligheten.

I detta läge switchar man över till svart och vitt, och vänder på frågan och tror detta kommer säga nått.

För problemet med denna flippning, det är att min och flera andras ståndpunkt är att göra det bättre för dessa kvinnor.

Och det ändrar sig inte för man försöker förstöra diskussionen.

Och att någon skulle sälja sex och frivilligt, detta EXISTERAR inte ens i deras tankar, och ger du tanken så avfärdas den direkt och per automatik.

Gissar att det inte är mig du menar eftersom jag sagt att jag tror att det finns ENSTAKA som säljer sex för att de verkligen vill, som en fetish. Du som torsk kan ALDRIG veta om den kvinna du vill använda är en av dessa ytterst få. Betydligt större är risken att det är en av alla de som mår rejält dåligt, som blivit utsatta för sexuella övergrepp som barn/tonåringar och som lider av självskadebeteende.

Du kan försöka döva ditt samvete med ditt dravel bäst du vill. Det ändrar inte det faktum att du gjort människor rejält illa med dina handlingar.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!