• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-09-18 20:34:20 följande:

Fattar jag dig rätt att du alltså brydde dig om hennes välbefinnande och hon om ditt?

Hon tillfredsställde mig men fick inget tillbaka. Det händer nog då och då i alla förhållanden.
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 20:48:39 följande:

Naturligtvis finns de ENSTAKA som säljer sex helt frivilligt. Som en fetisch. Men de är väldigt få och torsken kan ALDRIG veta om den kvinna, vars kropp han tänker använda, är en av dessa ytterst få eller en av alla de många som gör det för att skada sig själva. Vill man inte bidra till att nån mår riktigt dåligt går man på oddsen och låter bli.

Med den filosofin är det väldigt mycket du ska låta bli i samhället.

Alla människor med självskadebeteende säljer inte sex, så det går inte att urskilja dessa oavsett om pengar byter hand eller inte. Vissa ligger runt gratis, vissa spelar in porrfilm, och vissa prostituerar sig, o.s.v.

Jag tror du inte bryr dig så mycket om de med självskadebeteende, du bara använder en del av dom (de som prostituerar sig) för det passar din agenda. Fast det är bara vad jag tror, baserat på dina argument.
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 20:42:56 följande:

Hon älskar dig ju och får säkert nåt tillbaka nån annan gång.

Japp. Jag ser inget fel med det.

Och jag ser inte vad folks sexliv har med tråden att göra egentligen. Hur och varför folk har sex är väldigt olika, och så långe alla har åldern inne och ingen tvingas så dömer jag ingen.

Jag bryr mig alltså inte om folk har sex fastän de inte är kåt. Det är inte min plats att styra detta.
  • Wowbagger2000
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 20:34:50 följande:

Det är lika lite enkla pengar som det är enkla pengar att sälja sin njure. Det är lika obehagligt för kvinnor låta en man de inte är kåta på komma in i dem som det är för heterosexuella män att ha sex med en annan man. Biologiska fakta. Kvinnorna far illa för att de används som sexdockor av män de inte vill ha sex med.

De kvinnor som säljer sex i Sverige gör det inte av ekonomiska skäl (såvida de inte är narkomaner). De säljer sig som en del av en självskadeproblematik.

Okej, då vet vi. Utgår ifrån att du har träffat alla som säljer sex eftersom du sitter på sån övertygande fakta.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (...) skrev 2018-09-18 20:49:47 följande:

Självklart kommer ingen att tvingas av AF att jobba på en bordell även om prostitution skulle legaliseras i Sverige. Det verkar inte finnas någon ände på all den skrämselpropaganda och absurda påståenden du kan generera (jag väntar för övrigt fortfarande på att du ska länka in källor till de "biologiska faktum" du gärna nämner men som lustigt nog ingen annan än du själv verkar vara bekant med).

Det borde ju inte vara nåt problem eftersom prostitution är ett yrke som vilket som helst enligt förespråkare.

Biologiska faktum, tja besök en lektion i sexualkunskap och/eller biologi
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 21:54:51 följande:

Det borde ju inte vara nåt problem eftersom prostitution är ett yrke som vilket som helst enligt förespråkare.

Biologiska faktum, tja besök en lektion i sexualkunskap och/eller biologi

Vill bara påpeka att inte alla (förespråkare) anser att det är vilket yrke som helst.
  • Anonym (torsk)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 12:18:51 följande:
    Om du var medveten konsument hade du inte köpt kvinnokroppar att onanera med utan nöjt dig med en sexdocka.
    Varför svarar du inte på mina argument? 
  • Anonym (torsk)
    Voyager skrev 2018-09-18 17:59:20 följande:
    Bara några helt seriösa frågor: Hur lyckas du bli kåt på en tjej som inte är det på dig, eller mer intresserad av dina pengar än av dig? Vilka tankar rör sig i ditt huvud så att du lyckas få orgasm (om du nu får det)? Har du någon särskild fantasi där du t.ex. tänker dig att hon gillar att ha sex med dig eller är "imponerad" av dig eller liknande?
    Oj vilka svåra frågor.. Har nog aldrig tänkt på det så mycket :)

Nej nån fantasi har jag nog inte, det är bara vanligt sex för mig. Närheten är också en stor del. En ung kvinna med en fin kropp som tar på mig, doftar parfym och ligger med mig, det är väl bara nice helt enkelt. Orgasm får jag absolut. 

Ibland går jag på erotisk massage istället. Billigare och nästan lika bra. Avslut med hand eller mun efter en timmes upphetsning. 

Vet inte om det var mycket till svar, men det är allt jag har! 
  • Anonym (torsk)
    Voyager skrev 2018-09-18 18:25:28 följande:
    Jo, det finns ju de som kan ha sex med en dammsugare men det är just det jag är nyfiken på hur män tänker som inte bryr sig om kvinnans njutning vid sex.
    Det tycker jag var lite orättvist, jag älskar att gå ner på kvinnor och att se dem njuta :)
  • Anonym (torsk)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-18 20:34:50 följande:
    Det är lika lite enkla pengar som det är enkla pengar att sälja sin njure. Det är lika obehagligt för kvinnor låta en man de inte är kåta på komma in i dem som det är för heterosexuella män att ha sex med en annan man. Biologiska fakta. Kvinnorna far illa för att de används som sexdockor av män de inte vill ha sex med.

De kvinnor som säljer sex i Sverige gör det inte av ekonomiska skäl (såvida de inte är narkomaner). De säljer sig som en del av en självskadeproblematik.
    Men jösses vilken generalisering.. Tror du inte kvinnor har någon egen vilja över huvud taget? 
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!