• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • Voyager
    oanonym skrev 2018-09-26 07:38:40 följande:

De är nog ute efter att tjäna pengar, inte ha sex för egen skull. Har du verkligen inte listat ut detta ännu? Att du känner dig lurad tyder på att du inte förstått ett dugg.

Jo, jag har fattat det långt innan de som försökt tjäna pengar på mig fattat att jag fattat och inte förstod att vag blir totalt avtänd när människor ska "låtsas vilja" på ett patetiskt och tillgjort sett. Att det sedan finns mer lättlurade personer (framförallt män) - fortfarande i "sexlandet" Sverige - 2018, vars sexlust inte påverkas av falsk marknadsföring, det rör ju inte mig direkt även om jag tycker det är tragikomiskt hur någon kan gå på sådant när det finns gott om sexpartners som vill ha ömsesidig njutning utan monetära transaktioner.
  • Anonym (torsk)
    Voyager skrev 2018-09-26 07:04:01 följande:
    Jag har passerat Pigalle, Soho, Red Light District, Reperbahn, Malmskillnadsgatan, Rosenlund etc. och blivit "uppraggad" men när jag frågade: "How much do you pay me?" blev de förnärmade och drog. När jag fått inviter på olika forum och frågat vad de själva njuter av har kontakten upphört abrupt och varit ett effektivt sätt att få slut på fler förslag. Så mycket för "frivilligheten" och "viljan" att ha sex med mig (som ändå delat ut mer än 2000 orgasmer vilket tydligen retar en del mer i denna tråd än de klittor jag behandlat utan en tråd).

Därför är mina erfarenheter av prostitution bara ett patetiskt, tillgjort lurendrejeri medan jag kan ägna mig åt det äkta hur mycket som helst.
    Haha vad pratar du om? Tror du att vi som köper sex tror att hororna gjort det utan betalning för att de tycker om oss så mycket? Uppskattning, närhet, kärlek och äkta lust får jag av min fru. Att köpa sex har ingenting alls med det att göra (för mig i alla fall).

Dessutom, den osäkerheten man måste ha inom sig om man räknar varje orgasm man lyckats ge någon ^^
  • Wowbagger2000

Jag har passerat Pigalle, Soho, Red Light District, Reperbahn, Malmskillnadsgatan, Rosenlund etc. och blivit "uppraggad" men när jag frågade: "How much do you pay me?" blev de förnärmade och drog. När jag fått inviter på olika forum och frågat vad de själva njuter av har kontakten upphört abrupt och varit ett effektivt sätt att få slut på fler förslag. Så mycket för "frivilligheten" och "viljan" att ha sex med mig (som ändå delat ut mer än 2000 orgasmer vilket tydligen retar en del mer i denna tråd än de klittor jag behandlat utan en tråd).

Därför är mina erfarenheter av prostitution bara ett patetiskt, tillgjort lurendrejeri medan jag kan ägna mig åt det äkta hur mycket som helst.

De flesta är nog mycket väl medvetna om det, men har inte möjligheten, förmågan att få till det, eller vill bara göra det enkelt för sig.
  • Bjoer
    Anonym (torsk) skrev 2018-09-25 23:38:28 följande:
    Nej så är det inte. Jag ligger med dem, men det finns många andra som inte gör det som fortfarande försvarar den. Amnesty och FN är två som förespråkar legalisering till exempel. 
    Att vilja legalisera det eller avkriminalisera det är inte samma sak som att försvara det.
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-25 19:11:55 följande:
    Inte behöver du känna på att måste svara om du har mycket annat att göra och saknar sakkunskap i ämnet.

Dock har jag bara efterfrågat en enda sak av dig och svarar på.
    Men kommer vi får reda på varför det är bara din sexualitet som får finnas kanske?

En sak jag kan undra här, det är varför man säger nått man inte kan stå för.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Märta) skrev 2018-09-25 20:23:44 följande:
    De som försvarar prostitution är väl samma människor som tror att den prostituerade njuter av att ligga med kunder och får orgasm med dem

Jag försvarar den prostituerade och vill de ska ha det bättre.

Men arbetar man ur en utopisk dröm som aldrig kommer ske, så vill man inte dessa kvinnor väl.
    För alla har insett att lagen inte fungerat och skadar mesta dels kvinnor.

Gillar du att dessa kvinnor skadas?
    Eller är det din Utopiska dröm som ska forceras på alla(men aldrig sker).

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-25 21:26:11 följande:
    Ja, det verkar vara en inte helt ovanlig myt.

För mig påminner prostitution om när man lurar skadeinsekter med feromoner. De är helt övertygade om att de är fantastiska och att en partner vill ha dem men flyger rakt i fällan. Så lättlurad är inte jag, även om jag är man, för jag känner äkta attraktion och åtrå alltför väl.
    Jo, där fick du berätta detta en gång till, men VARFÖR inbillar du dig resten av världen ser p å sex som du gör?
    hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-26 04:11:25 följande:
    Du är grundlurad!
    Nja, det låter mer som du fick argument som du inte kan bemöta IGEN.
    hur många meter var det?
  • klyban

Nu ser jag denna börja återkomma i text, varför inbillar du dig ditt sätt och se på sex är det enda?
    Och borde du inte vara intelligent nog och förstår vad prostitution är?
    Jag kan undra detta när du skriver detta och sicka omfattande erfarenheter du har.

Men vad är det luras, jag tror alla som uppsöker en prostituerad vet att den köper en tjänst och inte ett liv.

hur många meter var det?
  • Anonym (Märta)
    klyban skrev 2018-09-26 12:44:23 följande:

Jag försvarar den prostituerade och vill de ska ha det bättre.

Men arbetar man ur en utopisk dröm som aldrig kommer ske, så vill man inte dessa kvinnor väl.

För alla har insett att lagen inte fungerat och skadar mesta dels kvinnor.

Gillar du att dessa kvinnor skadas?

Eller är det din Utopiska dröm som ska forceras på alla(men aldrig sker).

Jag bryr mig inte om prostitution. Helt ointressant.

Mitt inlägg handlade inte om jag tycker det är bra eller dåligt.

Jag skulle dock inte vilja ha en seriös relation med någon som köper sex regelbundet. Finns tydligen ett antal som tilläggsköper. Och det har inte med köpesex att göra utan att de borde tycka jag duger i sängen. Har liksom mycket att erbjuda och erfarenhet.

Att ha testat någon hora i sin ungdom är en sak. Inget jag hänger upp mig på.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!