• oanonym

Ni gör mig så jävla äcklad!

Voyager skrev 2018-08-28 07:10:39 följande:

Återigen tack för en väldigt god beskrivning!

Men en sak jag undrar: Om du träffar någon du hade kunnat ligga med gratis, varför betalar "ni" för det och vad avgör vem som ska betala till vem eller delar lika på eventuella kostnader?

Jag kan dra till med en vild gissning; kunden betalar?

En part har annonserat ut en tjänst, den andra parten köper den tjänsten. Det är ganska lätt att lista ut vilken part som betalar.
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-08-28 07:38:22 följande:

Du ifrågasätter material och metod i vissa undersökningar som finns tydligt redovisat i rapporter och publikationer och då undra jag ju självklart: Vad har Du för referenser som gör dina påståenden rimliga?

Bestäm dig; ifrågasätter jag eller gör jag påståenden?
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-08-28 07:36:19 följande:

Jo, men om det är frivilligt för båda parter, vad säger att den ena är "kund" och den andra "säljare"?

Den som säljer sex är säljare och den som köper sex är köpare.

Jag antar att detta är klart i de flesta lägen.
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-08-28 07:53:05 följande:

Både och!

Nämn ett påstående jag gjorde?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-08-28 07:43:28 följande:

Jaha, men vilken rätt har dessa att utöva sina böjelser med någon som inte vill ha sex med dem? Svar inga.

Har någon påstått det?
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-09-02 22:38:15 följande:

Eftersom jag mött uppfattningen att jag skulle vara någon sorts "sexgud", vilket jag aldrig påstått, vill jag bara uppdatera statistiken något (och ge en helt "naturlig" förklaring till de drygt 2000 orgasmer några tydligen undrat över).

Efter en oerhört hektisk vecka (där jag bl.a. prioriterat några enskilda råd via PM framför diverse mer eller mindre meningslösa forum med okunniga och obekräftade uppgifter) har jag också delat ut och fått ytterligare några orgasmer, dels på hotellrum, dels på ett nattåg och dels i en lite speciell fåtölj i en bostad. Då sex är belöning i sig (för personer med normalt belöningssystem och inte har en historia droger med centralstimulantia) och den äkta varan inte kan köpas för pengar har jag inte betalat en krona för detta och inte heller fått betalt (förutom att blivit bjuden på taxi, vilket dock motiverades av andra arbetsuppgifter). Med ungefär denna omfattning sedan tonåren och i några decennier kan vem som helst räkna ut att det blir tusentals - om man verkligen är intresserad av att det ska gå för ens partner.

Det är också en helt annan upplevelse med ömsesidig njutning än att bara egoistiskt tänka på sin egen, vilket fler mer eller mindre frustrerade eller besvikna kvinnor gett uttryck för. En prostituerad kvinna beskrev t.o.m. hur de använde som skämt mellan varandra som sexsäljare: "Du njöt säkert av det." Det är inte ens säkert alla sexköpare, verkligen förstår att det var ett skämt men var ett sätt att beskriva den absurda mismatch som finns mellan säljare och köpare enligt deras erfarenhet. Om jag inte minns fel definierar Namibias lagstiftning prostitution som "sex med ickesexuellt utbyte".

Borde det vara förbjudet att ha sex utan njutning?

Eller är det upp till var och en att avgöra detta?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:34:37 följande:

Alla bör få veta att det normala är att man ska njuta av sex och att det är möjligt. Har man bara erfarenhet av sex i form av övergrepp kanske man tror att det är så sex är. Man har ju sex för att man är kåt och vill bli tillfredsställd. Naturen har gjort det så, annars hade vi inte velat ha sex och inga barn hade blivit gjorda.

I stort sett alla får veta detta. Det är info som nästan alla kan tillgå.

Och om det är som du säger, att naturen gjort det så, då vet alla det redan.

Hur som helst så var det inte detta jag frågade.

Jag undrade om det ska vara förbjudet att frivilligt ha sex utan att njuta.

Varför ska vissa bestämma över andras sexliv?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:39:15 följande:

Varför blåser du dina älskare på pengar?

Hur vet du att de inte var med på betalningen?
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-04 11:20:18 följande:

Varför är du och dina gelikar här i tråden så angelägna om att upprätthålla prostitutionen? Varför skulle ni gråta blod om det inte fanns några prostituerade? är det för att ni känner trygghet i att veta att det alltid finns en kvinna längst ner på samhällsstegen och att det alltid finns en kvinna som kan låta er onanera med hennes kropp om ni får lust nån dag?

Jag kan bara tala för mig själv, och jag skulle absolut inte gråta blod om inga prostituerade fanns. Varför skulle jag det? Jag har ingen önskan om att prostutition ska finnas. Däremot anser jag att människor ska få bestämma över sina egna kroppar.
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-04 11:17:39 följande:

Tydligen räcker inte skön sex som ersättning för att du har sex med dessa. Jag har skön sex med min man och får lika skön sex tillbaka. Finns liksom ingen anledning att få betalt.

Så då ska alla följa ditt exempel?

Känner du dig tvingad att ta betalt?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!