Anonym (Nej!) skrev 2018-07-23 21:01:35 följande:
Nej! man kan aldrig någonsin försvara dessa svin, som vill ha att prostitution skall existera! Det är endast en definierat laglig handling, av män, som utnyttjar kvinnor, och små barn. Män, är som kaniner kaniner. De vill liksom knulla allt. De är på samma nivå. Inte alla män, men dem som vill att prostitution skall existera, är alla hycklare, mot de män som inte vill det.
"En Hane"? Skall lägga ner så många byten som möjligt? Tror de är på den nivå. Handlar det om urtida gener? Men vi kommer att bekämpa dem eller hur?
Inga flera hallickar? Inga flera flickor som säljer sig till dem? Och kan man nu bara tjäna pengar på dem? Nej. Då är det är det faktiskt bättre att dö. Och ha sin stolthet, som den sista tanken?
Det finns också många småpojkar som får prostiuera sig, vem tänker på dem?
Jag tycker det ska vara frivilligt om en människa vill ta betalt för sex, så länge båda parter är överens. Betyder det, i din värld, att jag VILL att prostutition ska existera?
Vi kan ta ett till exempel: jag tycker att kvinnor ska ha rätt att göra abort, betyder det att jag VILL att kvinnor ska göra abort?