• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (yes) skrev 2018-06-28 15:18:03 följande:
    Absolut, men frågan är om du vet eftersom du verkar likställa sex och onani?
    Onani - självtillfredsställelse, att stimulera det egna könsorganet för att få orgasm. Det är ju precis det de gör! De använder kvinnans kropp för att tillfredsställa sig, på samma sätt som man har sex med en sexdocka. Sex är till skillnad från onani en gemensam aktivitet där båda njuter, eller gör sitt bästa för att njuta och ge njutning.
  • Anonym (Eh!)
    oanonym skrev 2018-06-28 15:33:31 följande:
    Ja, kanske. Talar du för alla då?

Problemt är nog fattigdom och (brist på) utbildning.

Om någon tvingar en så är det fel, men om någon säger sig bli tvingad av omständigheterna (t.ex fattigdom) så är ansvaret deras eget. Det går att säga nej fastän man är fattig.
    Det är inte ett reellt val om alternativet är svält.
  • BossHoss
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-29 07:48:03 följande:
    Det är inte ett reellt val om alternativet är svält.
    Om alternativet är dö av svält eller att sälja sig.

Är männen som köper då svin och äckel eller räddar de personens liv då?
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-06-28 16:30:55 följande:

Det finns för mycket forskning som har en agenda och som då är att förbjuda prostitution.
    Dock är en sak säger, kvinnor far illa av ett system ni vill ha.
    Och då ställer man sig frågan "Vill ni kvinnorna som prostituera sig så illa", menar detta med förbud har man testat i snart 20 år och vad har vi presterat egentligen?
    Svaret är ingenting, utan bara en lång rad av kvinnor som far illa då man gett handeln till kriminella nätverk.

Min slutsats på området och sedan länge, och det är att kvinnorna bryr man sig inte ett jävla skit om, inte ett jävla skit.

Vilket är tragiskt faktiskt, men så är det med moral, då drar man sig inte för att kliva över par lik för upprätthålla den.

Det finns väldigt många som bryr sig väldigt mycket om kvinnorna. Jag är en av dem. Det finns också socialsekreterare och poliser som har starkt engagemang och som rör sig bland dessa människor. Däremot hyser vi ett djupt förakt för torskarna. tror du att dessa bryr sig i fall kvinnan är traffickingoffer exempelvis? Nej det gör de inte. I så fall hade det inte funnits någon marknad för trafficking.

Kvinnor far inte illa av att män slutar utnyttja deras kroppar för sig egen ENSIDIGA njutning!

Du har inte tänkt på att ev forskning som är för legalisering har en agenda?
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-06-28 16:39:10 följande:

Det gör jag inte, jag pratar om ett jobb som jag tycker är äckliga som svar på ett annat som var äckligt enligt en annan.
    Vilket givetvis betyder att man inte måste jobba med det, men anar nått svart och vitt nu.
    Sen nej du behöver inte förklara skillnaden mellan dessa två jobb, då det inte var min poäng ens.
    Jag anser att man hatar kvinnor, när man väljer en väg som skadar dom.
    Och vår svåraste utmaning är att få bort kriminella nätverk, har du nått förslag?

Det finns inget annat yrke där andra använder ens kropp. Inget annat yrke där ens sexuella integritet sätts ur spel.

Om du är man: hur hade det känts för dig att ha sex med 8 män varje dag för att försörja dig? Om du inte hade några pengar och inga andra försörjningsmöjligheter hade du sålt dig då? Om inte så varför inte då?

Jag säger män eftersom kvinnor är exakt lika lite kåta på en man hon inte vill ha sex med som en heterosexuell man är på att ha sex med en annan man.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (dumheterärdumheter) skrev 2018-06-28 18:10:09 följande:
    Jag är av samma uppfattning. Allt för många har den inställningen att det är viktigare att skuldbelägga än att hjälpa.
    Ja, visst borde man hjälpa torskar att sluta se sin egen njutning som viktigare än att låta bli att utsätta andra för lidande, men jag skuldbelägger dem ändå och föraktar dem otroligt mycket!.
  • Anonym (Eh!)
    Anonym (dumheterärdumheter) skrev 2018-06-28 18:44:05 följande:
    Om arbetsvillkoren är för dålig skall de förbättras på samma sätt som för alla andra branscher. Att sprida moraliska floskler hjälper inte till att förändra arbetsvillkoren varken för städare eller prostituerade.
    Det som är sämst med "yrket" är att man måste låta män använda ens underliv för att få orgasm. Det är lite svårt att få bukt med. Eller hur!? Varför är det så svårt för män att fatta att sex inte är en rättighet!?
  • Anonym (Eh!)
    klyban skrev 2018-06-28 20:08:33 följande:

Det är rätt lustigt i att man har hatet till männen, men det är mestadels kvinnorna som råkar illa ut.
    Jag misstänker de tycker så illa om dessa kvinnor, att de tycker de kan ha all skit de får.
    Men sen samtidigt använder dom kvinnorna som argument de har rätt.

Jag tror enda är licensierade företag, och sen hitta nått sätt som får bort de kriminella nätverken ifrån branscehn, det är nog först då kvinnor kommer få det bättre.
    Men det saknas inte andra problem, om man trodde det skulle vara frid och fröjd då.

Varför råkar kvinnorna illa ut? Kan det bero på svinen till män som behandlar dem som om de vore ting?
  • Anonym (66)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-29 07:55:27 följande:
    Det finns inget annat yrke där andra använder ens kropp. Inget annat yrke där ens sexuella integritet sätts ur spel.

Om du är man: hur hade det känts för dig att ha sex med 8 män varje dag för att försörja dig? Om du inte hade några pengar och inga andra försörjningsmöjligheter hade du sålt dig då? Om inte så varför inte då?

Jag säger män eftersom kvinnor är exakt lika lite kåta på en man hon inte vill ha sex med som en heterosexuell man är på att ha sex med en annan man.
    Du gör samma fel som alla andra här i tråden: Du blandar ihop dina egna värderingar med alla andras. Det finns kvinnor och män som gilla gruppsex där dom har sex med fler än 8 st och dom inte bara gillar det som gör det gratis också!
    Så nej, bara för att en sak verkar svårt för dig att förstå innebär det inte att andra kan tycka om det.
  • Anonym (Eh!)
    BossHoss skrev 2018-06-29 07:49:27 följande:
    Om alternativet är dö av svält eller att sälja sig.

Är männen som köper då svin och äckel eller räddar de personens liv då?
    Männen är äckel. De hade kunnat skänka pengarna eller anställa kvinnan som städerska eller liknande.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!