• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-28 14:28:38 följande:

Det har jag inte sagt. Att stoppa en penis i munnen kan vissa tycka är äckligt även om de gillar mannen så att suga otvättade penisar på människor man inte känner och veta att de tänker på en som en sak lär inte vara mycket bättre. Hand-jobb är nog lika lite plågsamt som massage dock.

Så sex som är äcklig, enligt dig, ska förbjudas? Eller vad menar du?
  • Anonym (Usch)
    klyban skrev 2018-06-28 07:12:33 följande:

Jag har aldrig gillat nått arbete jag gör/gjort, och det är jag rätt övertygad om att det är mer än jag som tycker så.

Just för arbete är ofta repetitivt.

Men det du nu gör här är projicering i vad du tycker, och tycker du det är äckligt så förslår jag att du skippar detta arbete.

Precis som jag aldrig skulle kunna jobba på äldreboende och torka de äldre efter de har gjort på sig.

Det är för äckligt för jag ska klara detta.

Men ändå har vi massor som klarar detta varje dag, så frågan är "Vem är du och berätta för andra vad de anser är okey", varför ska du projicera dina känslor på dom och sen ta beslut för dom?

Och sen det som blir viktigt, idag far dessa kvinnor rätt illa och vet inte vad du inbillar dig att det skulle göra det bättre för dessa kvinnor genom forcera detta under jorden och i händerna på kriminella nätverk.

Tycker du så illa om dessa kvinnor menar du, att dom kan ha detta?

Men även om man gör det lagligt, så är inte problem slut där.

Utan man måste säkerställa detta på annat sätt med, och att det blir ett frivilligt arbete och verkligen är det.

Men vill man dessa kvinnor illa, så finns inget bättre än att ha det olagligt faktiskt.

Om man nu inte är så naiv och inbillar sig det går få bort genom ha det olagligt.

För någonstans måste väl även du förstå det är omöjligt?

Så är det hat till dessa kvinnor som driver dig, eller är ditt hat för män så stort att lite kvinnor som far illa är inget och bry sig om längre?

Haha, hur fan kan du jämföra prostitution med att arbeta på ett äldreboende? Tänker inte ens förklara för dig vad skillnaden är, för det tycker man ju att du borde fatta själv.

Och hur får du det till att jag hatar kvinnorna som gör det? Jag LIDER med dem! Det är de vidriga dumkåta männen jag avskyr då de tror att kvinnor njuter av det. Ditt svar har ingenting med mitt inlägg att göra, så jag tror ärligt talat att du inte ens förstod min text.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-28 09:03:04 följande:

Många män, kanske de flesta, fattar inte hur det är som kvinna att ha sex med en man hon inte tänder på. Kvinnor måste också få "erektion" för att kunna ha sex nämligen. Kvinnans erektion är att slidan blir våt och mottaglig. Om den inte är det blir sexet obehagligt. På grund av fysionomin kan man ha sex med en ovillig kvinna, det går till exempel enkelt att våldta en kvinna, men kvinnan kommer att lida av det. Till detta kommer att det även psykiskt är obehagligt att ha sex med någon man inte är tänd på eller gillar. Kanske beror det på att honor måste vara selektiva när de ska välja vem de parar sig med, för att säkra bra avkomma.

Precis det jag menade.
  • oanonym
    Anonym (Usch) skrev 2018-06-28 14:50:04 följande:

Haha, hur fan kan du jämföra prostitution med att arbeta på ett äldreboende? Tänker inte ens förklara för dig vad skillnaden är, för det tycker man ju att du borde fatta själv.

Och hur får du det till att jag hatar kvinnorna som gör det? Jag LIDER med dem! Det är de vidriga dumkåta männen jag avskyr då de tror att kvinnor njuter av det. Ditt svar har ingenting med mitt inlägg att göra, så jag tror ärligt talat att du inte ens förstod min text.

Har kvinnor själv inget ansvar öht, eller finns det en skala? Allt från tvång till helt frivilligt, kan man säga?
  • Anonym (S18)

Okej, såhär är det.

Kvinnor som "väljer" att stanna i prostitution har för länge sedan skapat ett sätt att överleva sex med män de inte tänder på. Deras sätt att överleva detta är att stänga av. Stänga av alla sinnen. Stänga av fysiskt eftersom kvinnor får ont av penetrerande sex de inte njuter av. De vänjer sig vid smärta, tänker att det tillhör, tänker bort den. De lär sig att stänga av mentalt eftersom att det är ett form av trauma att ta emot en man i sig som hon egentligen inte hade velat ha sex med från början. När dessa avstängningsmekanismer fått agera skydd tillräckligt länge, blir de så pass välfungerande att kvinnan till slut inte kan se det nyanserat. Dessutom är de välfungerande för de gör så att kvinnan KAN fortsätta prostituera sig. Det hon tror hon måste för att försörja sig/självskada sig.  För SKULLE hon det, börja känna efter, skulle hon öppna den dörren- skulle lidandet bli helt vansinnigt smärtsamt och hon skulle behöva se på sig själv, lösa sin situation- en för henne omöjlig situation.

Kvinnan är en överlevare. Oavsett om hon är verksam inom prostitution genom trafficking, för att försörja sig, för att få droger eller för att betala sin sjuka mammas operation i Rumänien- så gör hon detta med ALLA skydd hon kan hitta i sitt inre- för att slippa känna. Hade hon varje dag i prostitutionen verkligen varit mentalt och fysiskt närvarande (och utan stimulerande substanser dessutom) så hade hon inte överlevt länge.

Detta visar de undersökningar som gjorts kring fenomenet med de kvinnor som inte vill ta emot polisens hjälp när de försöker övertala kvinnan att ta sig ur och få stöd att hitta ett annat liv. Alla dessa rumänska kvinnor som kommer från jordens avgrund. De VET inget annat sätt att överleva, det FINNS inget annat sätt- och då måste de göra detta.

Samma mekanismer utvecklar barn som utsätts för sexuella övergrepp av vuxna. De kan inte fly, så de hittar sätt att stänga av. Samma mekanismer, samma skydd. Den pappa som förgriper sig på sin dotter kan till och med tro att hon vill detta eftersom hon inte försöker fly- samma jävla sjuka tankemönster finns hos män som köper sex- de tror för sin egen skull att kvinnan vill vara där- för hon gör ju inte motstånd. Hon till och med erbjuder ju sig (vanligt hos kvinnor med ett sexuellt självskadebeteende).

• Anonym (anonym)
    Anonym (Usch) skrev 2018-06-28 14:52:16 följande:
    Precis det jag menade.
    Uppenbarligen är det mängder med framför alt män som borde läsa n sig på hur kroppen fungerar och begripa att det går att genomföra en sexakt med en kvinna utan att kroppen är inställd på sex och att prostituerade inte ser sig som  att de har någon form av sex utan bara låter män mot betalning använda deras underliv.
    Att sexköpare hittar på en massa som att kvinnor skulle välja detta för att tjäna pengar på något de att det främst är kvinnor från de fattigaste delarna i Europa och Afrika som gillar sex med mängder av män varje dag vecka efter vecka månad efter månad borde vara en varningssignal
  • Anonym (Usch)
    oanonym skrev 2018-06-28 15:02:50 följande:

Har kvinnor själv inget ansvar öht, eller finns det en skala? Allt från tvång till helt frivilligt, kan man säga?

Hade de kunnat välja så hade de nog valt ett annat yrke och liv ska du se.
  • Anonym (yes)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-28 14:26:37 följande:
    ...vilket leder till prostitution som gör att de mår ännu sämre (de skadar sig genom att sälja sex).
    Det är fortfarande ett eget val. På vilket sätt menar du att man ska skydda människor från att göra fel val i livet?
  • Anonym (yes)
    Anonym (Usch) skrev 2018-06-28 15:11:59 följande:
    Hade de kunnat välja så hade de nog valt ett annat yrke och liv ska du se.
    På vilket sätt menar du att de inte KAN välja?
  • Anonym (yes)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-28 14:29:12 följande:
    Vet inte du vad onani är?!
    Absolut, men frågan är om du vet eftersom du verkar likställa sex och onani?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!