Bjoer skrev 2018-07-04 15:05:52 följande:
Alltså, det var inte meningar, det var uttryck. Exempel på det som efterfrågades. Läs de inläggen i tråden igen så förstår du.
Förövrigt är 3-ordsmeningar ett ord. Inte tre.

Jag är ett hopplöst fall, särskrivning är dock inget som sker i verkligheten.
Det handlar ett automatiskt space efter ord ibland, ibland upptäcker jag det ibland inte.
Korrekturläsa är nått jag skippar oftast, dock hur jag skriver det får alla leva med.
Inbillar mig inte att jag ens klarar av att ändra på detta, då inte ens alla lärare i skolan kunde detta och inte heller när jag försökte bry mig.
Har diskuterat mitt sätt och skriva faktiskt, och med en massa olika människor.
Och allt handlar om en vana i hur jag skriver och hur man läser det, och inte att det är speciellt otydligt som så.
(Inte riktat till dig ovan, men har en del som blir frustrerade att de inte kommer igenom mina argument, blir helt enkelt sura och kör en ad hominem för göra sig själva glada.
Jag ger dom detta oftast utan ens säga nått, dock rätt humoristiskt.
Den som frågar mig ger jag energi på att förklara på annat sätt, men oftast kör man en ad hominem så lägga kraft på det behöver jag sällan, inte heller brukar de svara om man förklara på flera olika sätt, vilket jag misstänker är för de förstod redan första gången och ville bara mobbas eller vad det nu var dom gjorde.)