• oanonym

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Tutte) skrev 2018-06-29 13:12:06 följande:

Nej att tvingas in i prostitution är inget positivt!!!

Ett val att bo på barnhem? Herregud, en ensam 12-årig flicka utan någon att ty sig till, tror du hon har kännedom om adoptionsbyråer och liknande. Hon är ensam och rädd = lätt att utnyttja.

Att tro att hon av fri vilja börjar ägna sig åt prostitution är fullkomligt horribelt!!!

Ja, det är horribelt. Ta det med dem som påstår det. När det gäller barn så försvinner mycket av det egna ansvaret, vilket det inte gör för vuxna människor.

Men för att återgå till den 12-åriga flickan, vad ska hon göra, enligt dig?
  • oanonym
    Anonym (Tutte) skrev 2018-06-29 13:20:20 följande:

Menar du att det enda sätt du kan hjälpa henne på är att du ger henne en tia för en avsugning?

Det finns tusen sätt att hjälpa dessa stackars kvinnor och barn utan att kräva sexuella tjänster av dem!

Nej, jag har inte påstått att enda valet är prostutition. Det har andra gjort.

Jag skulle direkt hjälpa denna tjej om jag träffade henne.

Men jag kan inte hjälpa alla. Problemet är inte prostutition, det är bara en dålig lösning på de riktiga problemen.
  • oanonym

Världen borde vara full av människor som reser runt och ger pengar till prostituerade, så att de ska slippa prostituera sig. Varför gör inte alla det?

• oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-29 13:52:26 följande:

De gör inte detta för att de vill köpa sex, för att de som kvinna får vara ifred från sin mans närmanden, för att tjänar på de prostituerade i form av all sidoverksamhet som blomstrar där det finns bordeller dit män reser när de turistar sedan finns det mängder med människor som tjänar pengar på att se mellan fingrarna på orter dit insamlade kvinnor förs och likt boskap överlåts till den som övertar skulden för resa, pass osv.

Stämmer inte på mig. Det är inte därför jag inte reser runt och ger pengar till prostituerade.

Varför ger inte du pengar till prostituerade?
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 15:11:26 följande:

Kanske det är män som till större delen köper de unga killarna? Tror du får kolla upp det. Ungdom och skönhet är precis lika eftertraktat i gay-världen som i den hetero.

Ja, det är män som köper unga killar oftast. Jag reagerade som du också, men sedan tänkte jag att påståendena ?Det är vanligare att unga killar än tjejer prostituerar sig? och ?Även kvinnor köper sex? inte behöver ha med varandra att göra.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 16:18:01 följande:

Nähä. Ja jag hänger inte med riktigt. Tror inte det är vanligt att kvinnor köper sex i Sverige utan de som utnyttjar unga män sexuellt är de som jobbar på HVB-hem med ensamkommande....och då är inte pengar inblandade. Kanske ett uppehållstillstånd men sannolikt inte det heller fast den ensamkommande hoppas och tror det.  I teve har vi kunnat se att X antal gamla svenska kärringar åker till T EX Gambia och köper en ung man som sällskap. De är ju unikum och endast att beklaga.

Japp.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 16:46:14 följande:

Sidan finns inte kvar som det verkar!? Väldigt märkligt att kvinnor med barn i 40-årsåldern inte väljer att träffa en vettig man i mogen ålder utan köper en snorunge. Liksom varför inte skaffa en dildo och lite fantasi?

Barnen är inte i 40-årsåldern ..... :)

Ja, man kan tycka mycket är märkligt här i världen.

Vad är det som säger att dessa kvinnor inte har en dildo?
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 17:03:38 följande:

Liksom precis lika som männen tänker alltså? Tillåt mig tvivla. Jag tror att MINST 98,9% av alla kvinnor vill ha närhet, engagemang och ngt som är på riktigt. Kanske kan vissa låta sig luras när de köper en ung Gambian på semestern. En LITEN grupp gamla kärringar med noll koll. Trist att de får så stort fokus.

Vilken del av kvinnorna är det du vill ska skaffa dildo och fantasi?
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 17:22:40 följande:

De som kan spara in en resa till Gambia eller de som kan sluta utnyttja de unga nyanlända männen på HVB-hemmet. Inget av detta är hälsosamt.

Om en resa till Gambia är hälsosam har jag ingen aning om. Att utnyttja sin ställning på ett hem för att ha sex är fel. Ännu mer fel om det är minderåriga inblandade.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:29:18 följande:

Det ena utesluter väl inte det andra? Allt handlar väl om prislappen?

Är alla kvinnor potentiella horor?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!