• oanonym

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (anonym) skrev 2018-07-02 14:41:48 följande:

-klart kroppar förstörs av prostitution det är inte osant att sex utan upphetsning skadar och ger vestibulit som är livslång lidande troligtvis också därför kvinnor inte längre är användbara till sexförsäljning efter några år det gör för ont att utföra sexakter och få kunder uppskattar att ha sex med någon som inte klarar av att dölja smärtan

Varför citerar du mig och skriver detta??

Men jag håller med. Kroppar förstörs. Det har jag aldrig sagt något annat om.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-02 15:20:04 följande:

Kroppar förstörs inte genom ömsesidigt sex däremot genom sex utan upphetsning ger skador i form av inflammationer i vävnad samt nervsmärtor, nervsmärtor är svår dämpade och ger inte sällan kraftigt dålig livskvalitet

Japp.

Förstår fortfarande inte varför du citerar mig, dock?
  • oanonym
    Anonym (Nej) skrev 2018-07-02 16:12:52 följande:

Och hur ska mannen veta? Hur?

På samma sätt som annat säkerställs här i tillvaron, alltså till den grad det går att säkerställa något öht.

Men tyvärr finns det svin som har sex fast kvinnan (i detta fall) inte vill.

Det är ett problem som är svårt att komma åt, och alla måste försöka hjälpa till så gott det går.
  • oanonym
    Anonym (Hmm...//) skrev 2018-07-03 07:13:46 följande:

Inte? Det är ju nästan exakt samma sak?

Om kvinnan är tvingad av någon att sälja sig så har du en poäng.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-07-03 07:27:26 följande:

Fast vem är det då som är våldtäktsmannen? Den som tvingar kvinnan att sälja sig eller den som köper i god tro?

Vet ej, kan inte lagarna och vad de olika brotten kallas. Jag sade heller inte att det var samma sak, bara att det var en poäng med det argumentet.
  • oanonym
    Anonym (Hmm...//) skrev 2018-07-03 07:29:21 följande:

Finns väl ingen man (utom förståndshandikappade såklart) som köper i "god tro"?

Jo, antagligen ganska många.
  • oanonym
    Anonym (Hmm...//) skrev 2018-07-03 07:37:24 följande:

Pga att de (precis som männen i denna tråd) inbillar sig att det är så. Fake it 'til you make it.... Tragiska människor..

Det vet jag inget om.

Är kvinnorna som säljer sig frivilligt också tragiska människor?
  • oanonym
    Anonym (Klara) skrev 2018-07-03 07:37:09 följande:

Jag tycker också det finns vissa likheter mellan våldtäkt o att köpa sex även om det inte är samma sak. I båda fallen struntar mannen i att det inte finns ett samspel, ingen ömsesidig önskan och lust att ha sex med varandra.

Jag skulle aldrig vilja vara ihop eller ens ligga med en man som har köpt sex även om det var en av dessa omtalade frivilliga sexsäljare. Just för att det visar mej att mannen kan ha sex fast han vet att hon fejkar, att bara hans njutning räcker och att samspelet inte är viktigt för honom.

Dock är det inte olagligt att ha frvilligt sex fastän du inte tänder på partnern.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-03 12:04:03 följande:

Majoriteten av alla som säljer sex är offer, med stor sannolikhet kommer sexköpare aldrig att träffa på en sexsäljare som gör detta frivilligt. Möjligt att de flesta sexköpare är lågbegåvade och har diverse funktionshinder som gör att de inte kan läsa komplicerade texter och söka information om sexsäljare och inte upplevt ömsesidigt sex och tror att sex är som hos sexsäljare. Kring 7-10% av män i Sverige köper någon gång sex den siffran stämmer ju ganska väl in på lågbegåvning, personlighetsstörningar och funktionshinder

Ja, många av männen kanske är sjuka och inte har något val?

Dock brukar undersökningarna säga att det är ganska vanliga män som köper sex.
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-03 10:27:02 följande:

Det går ALDRIG att säkerställa. Ge gärna exempel på hur. Fråga kvinnan går inte. Inte ens traffickingoffer skulle våga säga nej, och om det är en kvinna som hamnat i prostitutionsträsket på grund av sociala omständigheter och inte ser någon annan utväg så kommer inte hon heller att säga nej eftersom hon är beroende av pengarna.

Jag håller med till viss del. Men även kvinnor har ett ansvar.

Att välja frivilligt att sälja sex tyder på att man kan tänka sig ha sex med främlingar.

Sedan att du och jag inte gillar det är en annan sak.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!