• oanonym

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Tutte) skrev 2018-06-30 11:35:08 följande:

Naturligtvis inte!

Och alla män är inte potentiella våldtäktsmän!

Frågan gällde den som påstod att prislappen avgör.

Håller du inte med så är inte frågan till dig.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:39:59 följande:

Ja eftersom de "sitter på en guldgruva". Kvinnor (alltså nu menar jag unga kvinnor) har ju en maktposition eftersom de kan sexstrejka eller bjuda till i relationen. Ett urgammalt trick att få sin vilja igenom. Självklart finns det ett pris som ingen kvinna kan motstå. Varför svärmade annars så många unga vackra kvinnor kring Hefner (rip). Money talks.

Irrelevant hur många kvinnor som svärmade runt Hefner. Eller är alla unga kvinnor lika?

Styrk att alla unga kvinnor är lika så tror jag dig.
  • oanonym
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:46:28 följande:

Du menar med ngn typ av källhänvisning till en gigantisk studie? Jag har bildat mig min uppfattning under de 60+ år jag levat här på jorden och det betyder ju inte att jag påstår att det är sant. Jag känner och tror så bara. Rätt säker faktiskt.

Ok. Själv tror jag det finns unga kvinnor som kan säga nej. Men jag kanske är naiv.

Med tanke på hur många religiösa det finns, som tror att de blir straffade i en evighet, så finns det nog de som kan säga nej.
  • oanonym
    klyban skrev 2018-06-30 13:10:14 följande:

En del vill trycka ned kvinnan, och en variant hittade vi här.

Ja, vi gjorde kanske det.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 15:27:05 följande:

Självfallet prioriterar fäder mat till sina barn framför att köpa kvinnokropp att onanera i 

Hur onanerar man i en kvinnokropp? Jag har försökt, men får inte in både hand och penis.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 17:24:54 följande:

På samma sätt som i en sexdocka så klart eller i en termos med ljummen pasta hands free

Ok, har aldrig testat det.

Vi har nog olika syn på onani, helt enkelt.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 19:05:10 följande:

Somliga män tror ju att de har ömsesidigt sex med sexdockor precis som de tror att det är ömsesidigt sex med prostituerade när det i båda fallen rör sig om ensidig onani

Det får de inblandade avgöra. (dockorna lömnar jag utanför)

Folks sexliv lägger jag mig inte i, så länge alla inblandade parter är överens och inget tvång förekommer.
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-06-30 20:24:43 följande:

Att sälja sex ingår inte i de prostituerades sexliv de flesta av de utländska prostituerade har aldrig sex eftersom de faktiskt behöver sova, gå på toaletten, äta och tvätta sig lite mer än att bara torka av glidmedel mellan kunderna.Har man 10´kunder per dag så blir det ingen tid över till möten med älskare

Om du pratar om folk som är tvingad till prostutition så har de inget med mitt påstående att göra. Ta den kommenatren med de som förespråkar tvång.
  • oanonym
    Bröstlängtan skrev 2018-06-30 21:09:31 följande:

Är det svårt för dig att förstå att nästan alla prostituerade är tvingade? Man kan försöka argumentera mot detta genom att säga att alla har ett val...verkligheten ser inte ut så!!!

Jag är emot tvång från anda individer. Tror jag sagt detta 100 ggr nu... Blir man tvingad av omständigheterna, som vissa påstår, så är ju prostitution räddningen från en säker död.(Enligt se som påstår detta). Då måste man försöka lösa det riktiga problemet, vilket ofta är svält, fattigdom, m.m.
  • oanonym
    Bröstlängtan skrev 2018-06-30 21:09:31 följande:

Är det svårt för dig att förstå att nästan alla prostituerade är tvingade? Man kan försöka argumentera mot detta genom att säga att alla har ett val...verkligheten ser inte ut så!!!

Jag pratar inte om de som är tvingad. Är det svårt att förstå?

Vissa säger att prostitution är det ENDA valet, vilket jag inte köper (för det mesta).

För i så fall påstår dessa att prostitution är räddningen.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!