• Anonym (P)

SD varför är du för / emot?

Jag har ingen aning hur partierna ser ut det enda jag hört om är att folk antingen hatar eller älskar SD that's it

Vore kul att höra folk som är emot SD vad ni utgår från för argument? och ni som är neutral mot SD eller stöttar SD varför ni gillar de?

• Svar på tråden SD varför är du för / emot?
  • Padirac
    nihka skrev 2018-09-09 22:26:11 följande:
    Jag har hört att folk kryper ner i de plomberade lådorna med sina ficklampor och tuggar i sig de röster de inte gillar smile2.gif

Håll koll på vilken färg rösttuggarna har på kläderna så vet du vilka röster de har tuggat i sig smile2.gif

Nu kommer bortförklaringarna från SDsvansen - det ska bli roligt att se vad de hittar på. 

Jag väntar mig en anstormning av desinformation från SD parallella sidor som politiskt inkorrekt på Fejjan tex.

SD kommer att göra allt de kan för att få till ett omval nu då de kommer att hållas utanför den här regeringen. KD är nog de mest opålitliga i fråga om SD
  • nihka
    Padirac skrev 2018-09-09 22:35:43 följande:

Nu kommer bortförklaringarna från SDsvansen - det ska bli roligt att se vad de hittar på. 

Jag väntar mig en anstormning av desinformation från SD parallella sidor som politiskt inkorrekt på Fejjan tex.

SD kommer att göra allt de kan för att få till ett omval nu då de kommer att hållas utanför den här regeringen. KD är nog de mest opålitliga i fråga om SD
    Javisst! Varför skulle de plötsligt börja uppträda normalt?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Padirac
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-09 22:32:14 följande:
    Lite oklart är det allt när det ficklampan kan användas för att sortera bort röster och hur detta inte ska kunna upptäckas av de andra personerna som finns i rummet där valurnorna öppnas.
    Ingenting är omöjligt att förklara för de som misstror samhället.

Du och jag förstår hur omöjligt det är- men frågeställaren tror kanske fortfarande att det fuskas med ficklampor
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-09 12:24:41 följande:
    Undrar hur mycket valfusk det förekommer som aldrig avslöjas? Det går t.ex att med en vanlig ficklampa genomlysa valkuverten och se vad dom innehåller för röster.

• klyban

Jag är mycket glad att det inte blev mer, men inbilla sig det är över är ett fatalt misstag.
    Verkar som S ändrande sin IP fick en påverkan, jag börja tro att det redan hade gått för långt.
    Även otroligt dåliga prognoser, men jag har brytt mig om dom.
    Ja, inte mer än när någon här påstådd att en undersökning inte existerade.

Och nu kommer vi få se ett samarbete, för inte tror jag att de kommer klara sig utan makt i 4 år till.

hur många meter var det?
  • Anonym (Olle.P)

När man är dom som fått mest av mångkultur så sätter man ned foten.

• Anonym (A)
    Padirac skrev 2018-09-09 22:35:43 följande:
    smile2.gif

Håller med
  • klyban
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-10 11:45:46 följande:
    När man är dom som fått mest av mångkultur så sätter man ned foten.

Det visar mest att de på landsbygden har en xenofobi.
    Så det budskapet har du nu fört fram.

hur många meter var det?
  • Anonym (Olle.P)

Läste att i vissa vallokaler uppmanades väljarna att inte klistra igen kuverten. Ok jag kanske är paranoid men SD:s 18% är inte en rimlig siffra så något skumt är det.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-10 14:37:45 följande:
    Läste att i vissa vallokaler uppmanades väljarna att inte klistra igen kuverten. Ok jag kanske är paranoid men SD:s 18% är inte en rimlig siffra så något skumt är det.
    Det är ok att endast vika in flikarna om man vill.
Svar på tråden SD varför är du för / emot?