• Anonym (P)

SD varför är du för / emot?

Jag har ingen aning hur partierna ser ut det enda jag hört om är att folk antingen hatar eller älskar SD that's it

Vore kul att höra folk som är emot SD vad ni utgår från för argument? och ni som är neutral mot SD eller stöttar SD varför ni gillar de?

• Svar på tråden SD varför är du för / emot?
  • nihka
    Padirac skrev 2018-09-13 00:20:41 följande:
    Med järnrör säkert..
    Dessa människor går igång på elände. Enda de kan se nu och förställa sig ska finnas i framtiden. Fattar säkert inte ens att man driver med dem.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • KillBill
    Anonym (Kommer rösta SD) skrev 2018-09-12 23:39:17 följande:

Killbill vad tycker du om o du inte är muslim om 30 år så blir du stenad till döds? Vad tycker du om 30 år att Islam är vår nya religion? Vad tycker du om att vi slopar jämställdhet om 30 år? Men positivt är ju om du blir muslim då kan du ha 4 fruar de är ju alltid något.

Människor med den typ av fördomar som du representerar har stora likheter med den grupp av människor som tidigare trodde att amalgan och elektricitet skulle förgöra mänskligheten. Det enda som är positivt är att ni om några år har börjat tro på något annat.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • klyban
    KillBill skrev 2018-09-12 08:26:49 följande:
    För att få rösta i riksdagsvalet så måste man vara svensk medborgare. I kommunalval och landstingsval räcker det med att u har bott i sverige i ett antal år.
    Du bara upprepar min uppenbara.
    hur många meter var det?
  • klyban
    nihka skrev 2018-09-12 12:31:28 följande:
    Är det alla nyanlända som du inbillar dig har röstat i riksdagsvalet?
    Det är ingen som röstat av dom.
    hur många meter var det?
  • Anonym (hmmmm)
    Johan H skrev 2018-09-12 23:34:14 följande:
    Varför förlöjligar du Olle vad är ditt motiv med de? Han skickade en länk som påvisade om fusk vad är ditt problem kring detta? Skriv inget om du inte har något konkret att tillföra i debatten.
    Du hade haft mer trovärdighet om du i samma mån kritiserat just Olle för dom inlägg han kommer med som förlöjligar andra.

Det är just denna brist på trovärdighet och hur man försöker vinkla saker och bara puffa över skulden på ett ställe som gör att 'jag aldrig kommer ta SD och en del av deras väljare på allvar, noll trovärdighet och hyckleri.
  • nihka
    Anonym (Olle.P) skrev 2018-09-11 09:24:04 följande:

Man biter inte den hand som föder en som det heter

Är det alla nyanlända som du inbillar dig har röstat i riksdagsvalet?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Kommer rösta SD)
    KillBill skrev 2018-09-13 07:38:21 följande:

Människor med den typ av fördomar som du representerar har stora likheter med den grupp av människor som tidigare trodde att amalgan och elektricitet skulle förgöra mänskligheten. Det enda som är positivt är att ni om några år har börjat tro på något annat.

Killbill jag har sett dig i många trådar. Om jag får säga rakt ut vad jag tycker om dig. Du är en besserwisser som tror du vet allt. Du ska argumentera emot alla kan aldrig ge medhåll. Men om du tror Islam är sådan fin religion fine för dig. Du kan ju börja att prata med personer som flytt ifrån Mellanöstern har du gjort, jag har gjort det. Har du forskat i Islam vet du vad som står där, vet du om att de finns skrifter där vi svenskar(otrogna) icke muslimer är deras ovänner, skall dödas och skall omvändas. Att ljuga är ok om de är otrogen(svenskar). Läs på innan. Men du är väl en sådan röd gubbe som är naiv och styrd. Smart kille du är som inte vet om att kristna är dom mest förföljda i världen, etnisk rensning. Du kan börja läsa på kring Libanon. Exakt de som händer i Sverige är så de börjat göra i andra länder. Din och min tystad är deras bästa vapen att införa islamska lagar. Ärligt talat så är vänsterfolk stolpskott överlag. Naivare folk får man ju leta efter.
  • KillBill
    Anonym (Kommer rösta SD) skrev 2018-09-23 12:49:06 följande:

Killbill jag har sett dig i många trådar. Om jag får säga rakt ut vad jag tycker om dig. Du är en besserwisser som tror du vet allt. Du ska argumentera emot alla kan aldrig ge medhåll. Men om du tror Islam är sådan fin religion fine för dig. Du kan ju börja att prata med personer som flytt ifrån Mellanöstern har du gjort, jag har gjort det. Har du forskat i Islam vet du vad som står där, vet du om att de finns skrifter där vi svenskar(otrogna) icke muslimer är deras ovänner, skall dödas och skall omvändas. Att ljuga är ok om de är otrogen(svenskar). Läs på innan. Men du är väl en sådan röd gubbe som är naiv och styrd. Smart kille du är som inte vet om att kristna är dom mest förföljda i världen, etnisk rensning. Du kan börja läsa på kring Libanon. Exakt de som händer i Sverige är så de börjat göra i andra länder. Din och min tystad är deras bästa vapen att införa islamska lagar. Ärligt talat så är vänsterfolk stolpskott överlag. Naivare folk får man ju leta efter.
    Själv så är jag en ateist som står upp för mänskliga rättigheter (där religionsfriheten är en viktig del).
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (Kommer rösta SD)

Alla ni som går på Olle ni är patetiska. Ni är som många andra svenskar uppvisar flockdjur beteende mobbar en så följer jag strömmen. Såsom alla gör emot Jimmie Åkesson. Har ni ingen egen vilja? Ni är inte ens villiga att lyssna ni borde fan skämmas. Jag sparar inte på krutet utan jag säger rätt ut vad jag tycker. Hade inte SD rätt ang flyktingkrisen jo de hade det. Idag ligger Sverige i EU nivå. Man ger inte ens SD cred istället hittar man på olika förklaringar. SD förtjänar beröm mycket skatteintäkter och problem i landet har minskat. Ni kommer stå där med lång näsa ni som hatar SD för snart kommer de komma till makten. Ni kommer får se hur de prioriterar de skötsamma invandrarna, får ordning på kriminaliteten och Sverige i många avseende blir bättre. Alla skrattade åt Brexit var är dessa hatare nu? Eftersom ni mobbar och hoppar på Olle så ska jag ta mig fan ta han i försvar. Vill ni inte ta del av fakta så är de erat problem.

Svar på tråden SD varför är du för / emot?