KillBill skrev 2018-09-13 07:38:21 följande:
Människor med den typ av fördomar som du representerar har stora likheter med den grupp av människor som tidigare trodde att amalgan och elektricitet skulle förgöra mänskligheten. Det enda som är positivt är att ni om några år har börjat tro på något annat.
KillBill skrev 2018-09-13 07:38:21 följande:
Människor med den typ av fördomar som du representerar har stora likheter med den grupp av människor som tidigare trodde att amalgan och elektricitet skulle förgöra mänskligheten. Det enda som är positivt är att ni om några år har börjat tro på något annat.
Killbill jag har sett dig i många trådar. Om jag får säga rakt ut vad jag tycker om dig. Du är en besserwisser som tror du vet allt. Du ska argumentera emot alla kan aldrig ge medhåll. Men om du tror Islam är sådan fin religion fine för dig. Du kan ju börja att prata med personer som flytt ifrån Mellanöstern har du gjort, jag har gjort det. Har du forskat i Islam vet du vad som står där, vet du om att de finns skrifter där vi svenskar(otrogna) icke muslimer är deras ovänner, skall dödas och skall omvändas. Att ljuga är ok om de är otrogen(svenskar). Läs på innan. Men du är väl en sådan röd gubbe som är naiv och styrd. Smart kille du är som inte vet om att kristna är dom mest förföljda i världen, etnisk rensning. Du kan börja läsa på kring Libanon. Exakt de som händer i Sverige är så de börjat göra i andra länder. Din och min tystad är deras bästa vapen att införa islamska lagar. Ärligt talat så är vänsterfolk stolpskott överlag. Naivare folk får man ju leta efter.