IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
jag har inga ömma bröst eller illamående eller såna tecken än, känner bara lite stick i magen ibland men det kanske är helt orelaterat från IVF.. så inga vidare tecken här inte och då har jag ändå ett jättestarkt plus på RD 12 och har BIM idag.
Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)

Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)
Ser det tydligt!! Grattis!! Hur känner du dig? Några symptom?
Tack :) hoppas det fortsätter.
Jag har känt mig nere för jag har haft "mensvärk" från Ruvardag 6 i mage och ländrygg. Sen avtar det och släpper så trott det va mensen. Även ömma bröst men det hade jag sedan äggplocket så det litar jag inte på. Gasig och förstoppad typ. Men brukar ha lite sådana symtom vid PMS så märkte ingen större skillnad.
Definitivt plus! Stort grattis!! :)
Kan knappt tro mina ögon!!
Ruvardag 6 idag med en 5dagars. Skulle testat imorgon bitti eftersom de är så tidigt men kunde inte hålla mig så tog ett test ändå.. :D

Kan knappt tro mina ögon!!
Ruvardag 6 idag med en 5dagars. Skulle testat imorgon bitti eftersom de är så tidigt men kunde inte hålla mig så tog ett test ändå.. :D

underbart ju!!! stort grattis!!!
vad glad jag blir!!