IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Tack för bra förklaring. Hoppas verkligen att mitt lille ägg som togs ut i fredags blivit en blastocyst och nu håller på att fästa. :). Tycker det har stuckit lite i livmodern idag och brösten är lite mer ömma igen :).
Hej igen, skriver nu efter ett tidigare svar på ditt inlägg. Fick en blödning idag. Är så sjukt orolig på grund av det. Kommer vara försatt inlagd till imorgon så får vi se då. Fick du också en blödning? Hur vanligt är det här? Oh vad jobbigt.
Nä precis har hört många som fått det. Jag känner själv att det svider och att det är otroligt ömt. Vissa kanske har känsliga slemhinnor lr ngt som blöder. Hur känns det i magen idag? Fy vad irriterande att de inte tagit det. Men deras prio är ju dig och ditt välmående!
Hej, ville bara skriva och höra det går för dig..? Tänker på dig här och hoppas du får komma hem snart med en liten som växer i magen :) förstår att det är jättetufft och hoppas de kan ta HCG prov på dig idag så du får veta. kram !!
Någon som vet om en vanlig biverkning av Lutinus är vattniga, rinniga flytningar? Det rinner ut när jag tex hostar. Har hört att det är ett grqviditetstecken, men är ju då tidigt ännu, och kanske Lutinus är boven?
Någon som vet om en vanlig biverkning av Lutinus är vattniga, rinniga flytningar? Det rinner ut när jag tex hostar. Har hört att det är ett grqviditetstecken, men är ju då tidigt ännu, och kanske Lutinus är boven?
Hej,
Jag har fått såna flytningar. Vattniga. Det kan absolut vara en biverkning av Lutinus,det sa min läkare till mig. Om det är ett tecken på graviditet vet jag inte :)
ok! Jo googlade och det kan va ett graviditetstecken men är säkerligen inte det i det här fallet :).
Det hoppas jag att det är för oss båda! :)