IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Har någon varit med om att få tillbaka ett 3-dagars? Verkar ju annars alltid vara 2 eller 5. Hoppas att det inte gör någon skillnad. Hade äp i fredags och får ett tillbaka imorgon förhoppningsvis...
Vilket datum sa dem att du ska göra graviditetstest?
Tack! :) nej kan inte påstå att jag har så mycket symtom. Har tidigare haft mycket molande värk i livmodern och en äggstock, förstorade ömmande bröstvårtor, kissat på natten, sömnproblem. Men läst att det antagligen är lutinus och att kroppen nu vant sig mer. Har fått mycket finnar, och känns som jag har mens sen några dagar tillbaka, alltså annorlunda känsla en molvärken. Fortfarande svullna bröstvårtor men inte lika ömma och lika mycket. Men annars inget, så tror mer på lutinusen ;)
Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)
Testomanen i farten. Idag såg jag två streck. Ser någon mer det? Väldigt tidigt då embryot bara är 10 dagar. (Ruvardag 8)
Så himla kul att så många ruvar och att så många redan plussat!!! Otroligt glad för er skull! Håller tummarna för er alla!
Jaa!! Absolut två streck! Åh jag blir så glad för er skull, har följt dig länge här så det blir extra roligt att se detta! <3 hoppas verkligen att det fortsätter som det ska nu, håll oss uppdaterade?
Men Åhh stort grattis!! Så kul!!! Håller tummarna för att det fortsätter att utvecklas fint!!!
Hur påverkas erat sociala liv under ivf? Jag kommer börja snart o jag känner att denna barnlängtan har gjort så att jag inte orkar träffa vänner som har barn. Jag könner mig som världens sämsta. Undviker alla sådana situationer. Hur känner ni kring detta? Min pojkväns syster är höggravid o jag klarar inte av att umgås :(
Är bara på rd 5 med en 2dagsrs så vet att det absolut inte är ett grav symptom. Men igår fick jag värsta illamående attacken. Sprang till toan å trodde jag skulle spy men kom inget. Idag hände samma nu på morgonen. Jag är väldigt svullen om magen. Undrar om det är symptom på överstimulering? Eller kan det va lutinus? Men aldrig känt av lutinus på det här sättet. Å det är fjärde gången jag använder det..
är det nån som känner igen eller vet vad det kan bero på? Tack :)