IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Tack så mycket... väldigt nervös..
Är det någon här som gjort en hysteroskopi? I sådana fall, varför gjorde ni den? Funderar på att be om detta då jag har en del "missbildningar" (livmodern är sned och bakåtlutad och jag har stopp i en äggledare samt krokig livmoderhals).
Då var det insatt... får vi se vad som händer
Är det någon här som gjort en hysteroskopi? I sådana fall, varför gjorde ni den? Funderar på att be om detta då jag har en del "missbildningar" (livmodern är sned och bakåtlutad och jag har stopp i en äggledare samt krokig livmoderhals).
Hej , jag håller tummarna att vi alla här inne ska lyckas. Dagarna kryper fram men jag håller mig upptagen och sover mycket. Kram
Nu har jag fått in recept på Progynon och Lutinus så jag gissar att jag kommer att få köra stimulerad cykel den här gången.
Det har gått bra! Lite darrig innan.. hur mår du? Har ni något kvar i frysen? Ledsen för att det inte tog sig senaste gången :( kram
Då var det insatt... får vi se vad som händer
Vad spännande! Fanns det även några som odlas vidare?