IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hej! Och grattis till plus och överhuvudtaget att ni fått starta med detta. Undrar-jag och min sambo fick ställa oss i kö i slutet på maj- hur länge fick ni stå i kö? Innan ni fick börja första behandlingen? På Sahlgrenska alltså.
Jag ÄR gravid! Rubardag 7 idag och testet är mycket starkare än i fredags, så det kan inte vara ovitrellen som spökar. Vågar inte glädjas än eftersom det blivit missfall av mina två tidigare graviditeter, men jag hoppas det är tredje gången gillt!
Ja fyremadel va inte kul. Den sista som jag tog gjorde så sjukt jävla ont... men då började ja blöda oxå så måste gjort nåt galet! Vilken tid ska du vara där imorn?
Jag ÄR gravid! Rubardag 7 idag och testet är mycket starkare än i fredags, så det kan inte vara ovitrellen som spökar. Vågar inte glädjas än eftersom det blivit missfall av mina två tidigare graviditeter, men jag hoppas det är tredje gången gillt!
Ska dit 9 imorgon! :) vill bara sova nu så jag får vakna och åka dit haha. Hur dags är ditt plock??
Härligt! Håller tummarna!
Förstår det!! Som julafton haha (not). Dom kör igång kl 11 men ska va där 10 o lämna spermaprov o lite sånt. Hör Av dig efter besöket o berätta hur det gått!
Åh nu är du på plats! Håller alla tummar för er!!
Mitt plock blir nog på torsdag, hade två blåsor på 1.8 och 1.9 sen flera på 1.5 typ. Hon var förvånad över att jag inte haft mer ont i magen trots att de växt en del sen sist. Det är jag ju bara glad för haha. Dom ringer innan 4 och berättar om det blir på torsdag, ska ju sövas så måste planeras med narkosen och så.
Hoppas du mår bra efteråt, berätta gärna hur det gått <3
Å spännande. Vad olika dagar det kan bli fast vi typ började samtidigt! Äggplocket kan ju kännas väldigt olika, o även olika för samma person om man gör der flera ggr. Vill inte skrämma upp dig men vill ändå va ärlig. Mitt gjorde väldigt ont. Grät mig igenom hela processen. Det va skitjobbigt. Fick ut 10 ägg. Återföring på onsdag on d inte ringer o säger lördag istället. Hör av dig när du vet när ditt blir :)