IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja, det har det ju verkligen! Har ni gjort så mellan ovitrelle och äggplock för att äggen släppt för tidigt? Väldigt bra resultat ändå ju. Förstår varför läkaren inte tycker att ni ska ge upp.
Vi började för ett år sen. Har sagt att vi kan göra 6 försök vilket betyder att det blir det kommande på landstinget och sedan ett till.
Om de odlades två dagar är det "tvådagars" som sätts in.
Måste vara rådfråga er så jag tänker rätt. Jag ska ta ovitrelle lördag 20.30 vara på kliniken 7.45.
MEN... Det är omställning av klockan dvs det blir en timma till så kl. 7.30 har det gått 36h och det är väll då plock ska ske. Tänker jag rätt. I så fall måste jag försöka få tag i de i morgon.
Måste vara rådfråga er så jag tänker rätt. Jag ska ta ovitrelle lördag 20.30 vara på kliniken 7.45.
MEN... Det är omställning av klockan dvs det blir en timma till så kl. 7.30 har det gått 36h och det är väll då plock ska ske. Tänker jag rätt. I så fall måste jag försöka få tag i de i morgon.
Tack!
Då ska jag försöka få tag i de idag. De ska ha ett journummer som jag ska kunna ringa.
Journumret jag ringde ledde till en annan avdelning där de pratade ihop sig om att jag borde ta den en timma senare. Hon lät dock så osäker så jag hoppas det blir rätt nu.
Nu har jag varit på ett andra ul och hon tyckte att äggen skulle växa till sig lite till så fick hämta ut lite mer sprutor och en ny tid för ul på tisdag och troligtvis äggplock på torsdag, ev fredag :) Idag sa hon att antalet såg bra ut så verksr inte bli någon total frys...
Nu har jag varit på ett andra ul och hon tyckte att äggen skulle växa till sig lite till så fick hämta ut lite mer sprutor och en ny tid för ul på tisdag och troligtvis äggplock på torsdag, ev fredag :) Idag sa hon att antalet såg bra ut så verksr inte bli någon total frys...
Segt att behöva ta fler sprutor :/ Men skönt att det inte verkar vara risk för totalfrys längre :)