Anonym (Röstade på SD) skrev 2018-09-13 00:01:15 följande:
Jag röstade också på SD för jag hatar Islam. Ska jag vara ärlig har jag inga problem med att ta in kristna araber, judar, buddister eller atiester. Ska jag vara ärlig klarar jag inte deras synsätt de ser på kvinnor. Hur de betraktar oss som otrogna icke muslimer som de står i koranen. Kolla bara vad som sker i mellanöstern etnisk resning på kristna i Israel försöker de med judarna. Offentlig hängnin är på Fredagar i muslimska länder. Jag vill inte ha dessa element i Sverige. Visst jag tror 90-95% av alla muslimer är goda. Problematiken blir de andra 5-10% som har sin dolda agenda här i Sverige de vill bygga moskeer som han som vill muta till sig en moskee med MP politikerna. Du får 6000 röster ifrån oss muslimer om vi bara får bygga en moske. Säger som Jimmie Åkesson du vet inte vem av dessa 9000 afganska männen som är en poteniel terrorist. Därför tror jag att Polen, Ryssland, Ungern och USA gör rätt. Sätt hårt mot hårt här bygger vi inga mosker för vi får inte bygga kyrkor i era länder. Här är kvinnor jämlika här tar vi kvinnor i handen vi ska inte acceptera dessa nedsättande synsätt som de har bara för de är muslimer. Kan ni inte acceptera detta då får ni åka till ett annat land. Synd och säga 90% är bra men du måste sätta hårt mot dom så de fattar. Putin fick bort terrorismen total tackvare han gick hårt mot dom och nu kontrollerar han dom i Tjejenien och fick bukt pga han satte hårt mot dom. Tyvärr de låter odemokratiskt men du måste skydda din egen befolkning och vilka regler som gäller. Jag stör mig på att svenskar är så jävla naiva och mesiga. Jag gav en rak jävla höger en gång när en våldtäkt höll på och se. Den jäveln ska lära sig att så gör man inte mot en kvinna.
Tyvärr har du fel då exempelvis över 50% av vanliga muslimer hellre skulle vilja ha sharialagar enligt undersökningar. Du får samma siffror i exempelvis Danmark, UK m.m. Prova att prata lite med muslimer. Sekulära muslimer står väl snarare för den låga siffran du pratar om, skulle jag tippa på. Resten kommer du höra homofobiska, kvinnofientliga, "islamofobiska" (ja, mot sekulära muslimer) m m. uttryck ifrån.
Intressant att du är så emot den religionen men ändå har så lite kunskap om islams inflytande i Sverige.
Tänk att en (ja, som vi vet om iallafall i nuläget...) muslimsk miljöpartist försökte sälja röster till moderaterna i utbyte för att få moskéer och annat?! Det är så sjukt att folk inte ens tar in det. Islamister har redan infiltrerat partier, det har setts bl a i domstolarna med nämndemän från C som dömt efter sharialagar.
Det här är sånt som upptäckts så undra hur mycket vi inte vet om..
En tillfällighet att S fick runt 70% i alla utsatta "muslimska" områden? ;)