• Bananböjaren

SD gjorde bort sig totalt

SD hade ännu för några månader sedan 22-23% stöd i undersökningarna. Tills valdebatterna började. Nu blev resultatet endast 17,6%. Man lyckades alltså kasta bort över halva det ökade stödet man byggt upp under en hel period i oppositionen. Helt klart bör man lyfta fram SDs töntiga rasistpolitiker mera i media så folk ser vilka våp de är. De har inga argument och viftar med sitt fåniga invandrarkort hela tiden, mycket bra att nedgången har börjat.

Nu väntar fyra år av totalt verkningslöst gnällande i opposition för SD sedan slipper vi nog rasistpartiet.

• Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt
  • Anonym (Jonte)

Är man nöjd med sin egen tillvaro så behöver man inte sd..!

• Nimzay
    Anonym (Jonte) skrev 2018-09-10 15:13:30 följande:

Lite lustigt då i så fall, att jag var mycket mer SD:are, säker på SD osv, i en tid då jag var betydligt mer nöjd med min egen tillvaro än vad jag är idag...
  • Anonym (Jonte)
    Nimzay skrev 2018-09-10 15:27:37 följande:

Lite lustigt då i så fall, att jag var mycket mer SD:are, säker på SD osv, i en tid då jag var betydligt mer nöjd med min egen tillvaro än vad jag är idag...

Menar mig inte dig..
  • Nimzay
    Anonym (Jonte) skrev 2018-09-10 15:29:19 följande:
    Menar mig inte dig..
    Haha jaha okej, men då tycker jag för min del det hade sett bättre ut att skriva lite mer så här: ^Eftersom jag är nöjd med min tillvaro har jag inget behov av SD^...;D för så som du skrev såg det mer ut som om du menade typ alla lite mer generellt, men du skriver ju såklart precis som du vill ;)
  • Konstatera
    Anonym (Jonte) skrev 2018-09-10 15:13:30 följande:

Rätt märkligt inlägg då partiet alldeles uppenbart har ett existensberättigande. Är man rik så behöver man inte heller välfärden, eller vad menar du?
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (..) skrev 2018-09-10 13:39:07 följande:

SD är ju det partiet som ökat mest detta val

Nästa val blir dem ännu större.
  • Anonym (Hepp)
    Nimzay skrev 2018-09-10 14:17:47 följande:

Folk som inte röstat på SD gjorde bort sig totalt.

Exakt så.
  • Anonym (Jonte)
    Konstatera skrev 2018-09-10 15:35:16 följande:

Rätt märkligt inlägg då partiet alldeles uppenbart har ett existensberättigande. Är man rik så behöver man inte heller välfärden, eller vad menar du?

Alla är inte i behov av sd..så är det..
  • Nimzay
    Anonym (Jonte) skrev 2018-09-10 15:37:24 följande:
    Alla är inte i behov av sd..så är det..
    Nja, egentligen är nog i själva verket i princip i behov av SD, är bara det att de flesta är alldeles för dumma för att inse det...
Svar på tråden SD gjorde bort sig totalt