• TrueLove12

För oss som tempar för att bli gravid

Hej, hoppas fler kan följa med vi som tempar, jag själv började med detta förra månaden då det inte har blivit något sedan nov 2017.

Denna månad bestämde vi oss för att inte testa med äl tester pga stressrelaterat för min del provar lite olika metoder.

Jag använder babyplan tempen och lägger in i Flo appen.

Jag är 27 år om en vecka ungefär och min man är 34

Vad använder ni?

Hur länge har ni försökt?

Vilka åldrar är ni?

• Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 18:35:10 följande:

SOLKLART! 100% preggo!

Ingen aning, jag har alltid toppat så slipper man risken att kissa snett lr på sig själv. Ta imorgon om du vågar, men om du är nojjig så ge det någon dag. Det ÄR läskigt

Tack!! Det börjar sjunka in nu. Svårt att hålla masken framför min sambo :p

Men doppade du i 20 sekunder då? Sen står det att det bara visas i 24h. Vill ju att han ska se testet också <3
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 18:39:04 följande:

Men doppade du i 20 sekunder då? Sen står det att det bara visas i 24h. Vill ju att han ska se testet också <3

Haha förstår! Jag sa det på en gång jag hehe.

Jag tror jag doppade 20 sekunder, iallafall följde jag det som stod på kartongen. Men tråkigt om det bara står kvar i 24 h. Men det är två dagar till alla hjärtans dag. Ska du inte ta testet på morgonen 14 feb o sen överraska honom?
  • WanderChild
    Kullan90 skrev 2019-02-12 18:39:04 följande:

Grattis! Ta det digitala på morgonen den 14e så är du säker på att det finns kvar tills du ska visa upp det :).
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 20:01:48 följande:

Haha förstår! Jag sa det på en gång jag hehe.

Jag tror jag doppade 20 sekunder, iallafall följde jag det som stod på kartongen. Men tråkigt om det bara står kvar i 24 h. Men det är två dagar till alla hjärtans dag. Ska du inte ta testet på morgonen 14 feb o sen överraska honom?

Åh, jag gör nog det! Har ändå håller mig hela dagen Idaho då borde jag kunna hålla mig imorgon med! :)
  • Kullan90
    WanderChild skrev 2019-02-12 20:33:30 följande:

Grattis! Ta det digitala på morgonen den 14e så är du säker på att det finns kvar tills du ska visa upp det :).

Tack!! Ja, jag gör nog det!! :D
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 20:53:34 följande:

Åh, jag gör nog det! Har ändå håller mig hela dagen Idaho då borde jag kunna hålla mig imorgon med! :)

Det är värt det! :)
  • Kullan90
    SofieElise skrev 2019-02-12 21:32:27 följande:

Det är värt det! :)

Pirrigt! Jag uppdaterar på torsdag hur det gått! Ha det fint så länge!! <3
  • SofieElise
    Kullan90 skrev 2019-02-12 22:08:01 följande:

Pirrigt! Jag uppdaterar på torsdag hur det gått! Ha det fint så länge!! <3

Förstår det, men så kul också! Ja gör det! :) lyck till!!
  • Clemmentina
    Kullan90 skrev 2019-02-12 18:13:08 följande:

Det var det jag tänkte, perfekt till alla hjärtans <3

Jag har köpt ett digitalt idag, men är typ rädd att testa det innan BIM haha. Fattar inte riktigt dock. Om man kissar på testet ska det vara 5 sekunder, men om man doppar i urin ska det vara 20 sekunder?? Varför så stor skillnad? Kan det inte bli för mycket? Kanske testar imorgon bitti om jag vågar :p

Tog ett till RFSU nu när jag kom hem. Tydligare än i morse:

Åh vad spännande! Visst är det ett plus. :) Vilken perfekt present till alla hjärtans dag!
  • Kullan90
    Clemmentina skrev 2019-02-13 06:50:58 följande:

Åh vad spännande! Visst är det ett plus. :) Vilken perfekt present till alla hjärtans dag!

Ja, helt galet! Längtar till imorgon! :D
Svar på tråden För oss som tempar för att bli gravid